Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

cookie monster

Lid
  • Items

    11.326
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    46

Alles dat geplaatst werd door cookie monster

  1. https://www.hln.be/bizar/kijk-hou-op-met-ons-te-belazeren-duitser-vliegt-terug-naar-senegal-en-vindt-dief-die-zijn-telefoon-stal~a7c75f47 Gelukkig heeft die geluk en vond die gelukkig zijn GSM terug , wat een geluk !! 🛬📱🙂 https://www.ad.nl/auto/ondanks-zes-nieuwe-verkeersborden-rijdt-een-bestelwagen-zich-weer-vast-onder-berucht-tunneltje-in-gent~aedb7fd4 Sommige toch .... 🌉🛺🥳 Zatlap op het spoor: https://www.nieuwsblad.be/regio/antwerpen/kempen/herentals/dronken-man-blijft-voor-trein-staan-scheldt-bestuurder-uit-en-loopt-op-sporen-aan-station-herentals-treinverkeer-tijdlang-stilgelegd/143447813.html De stevige kater volgt later 😆 Ben benieuwd !! 🍺
  2. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/18/beelden-kindermisbruik-privacy-wet-child-focus-europees-parlement Ik ben voorstander van strengere straffen voor kindermisbruik !! Van kinderen moet men hun stinksmerige strontfikken afblijven !!!!!!!!
  3. www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/19/herstelpensioenen-slachtoffers-aanslagen-terugvordering Geweldig , toch !! Rechtzetting: De pensioendienst erkent dat de vraag onterecht was !! Gelukkig !!
  4. https://www.nu.nl/binnenland/6389794/derde-melding-van-muis-tussen-diepgevroren-sperziebonen-van-jumbo.html Ik lust graag muisjes , maar niet degene die ze hier tonen !! PS: Ik winkel & blijf winkelen in de Jumbo !! https://www-the--independent-com.translate.goog/news/world/europe/putin-llya-remeslo-arrested-blogger-b2941860.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en https://www-rferl-org.translate.goog/a/russia-blogger-putin-criticism-remeslo-hospital/33710904.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en https://www.telegraaf.nl/misdaad/celstraf-voor-man-30-die-meeuw-onthoofdde-nadat-die-frietjes-van-zijn-dochter-stal/143280207.html Onthoofden ?? Ziekelijk , en dat voor een paar "gestolen" frietjes ??
  5. https://radio.garden/listen/radio-paradijs-am-1467/GDtjSWFc?hl=nl Onbereikbaar , niks online https://www.facebook.com/RadioParadijs https://shortwaveschedule.com/index.php?freq=1467 https://shortwaveschedule.com/index.php?station=242 https://www.rdi.nl/documenten/2022/03/16/overzicht-vergunningen-laagvermogen-middengolf Overzicht vergunninghouders laagvermogen middengolf: laatst bijgewerkt op 1 maart 2026 https://babylona.home.xs4all.nl/pe9mj/indexLPAM.htm De volgende is een mooie website: https://www.1332am.nl/1467-am-info.html https://de-radio-amateur.nl/4500-hz-filter-voor-middengolf-zenders
  6. cookie monster

    Ment55

    https://ment55.be/?radio_player=1&index=0 https://onlineradiobox.com/be/ment55 - https://stream.rcs.revma.com/84srhsh3axcwv
  7. Fransat is betalend , heb ik geen interesse in !! De Franse & Italiaanse multistream kijk ik heeeel weinig , maar zijn FTA , dus .... 🙂📺📡
  8. Shit , de F-connector van de SX88 is afgebroken , die moet gerepareerd worden , ik vind het de enige weldegelijke ontvanger die ik heb , geen crashes , e.d. !! En 't is omdat de Franse Multistream nu wel macheren met geluid , daarom zou ik die graag terug gerepareerd willen hebben !! Iemand , aub ?? Mijn andere ontvangers zijn vanzelf gecrasht zonder dat er ook maar iets aangepast werd !! Uitgezonderd de PICCOLLO S2+T2/C , maar die heeft geen multistream !!
  9. cookie monster

    Moppen deel 4

    En da's geen mop , maar verdomde bikkelharde realiteit 😭🤢
  10. Vwala 📻 Ik kan die hier helaas niet ontvangen 😪 , anders zou ik kunnen klacht neerleggen ivm storingen van die six radio !! 😤👿 Da's verrekkes weing !!
  11. Ik wil da' zendmastje wel in mijnen hof 🤗
  12. LOL 😆 Nou .... zou ook kunnen , of misschien aliens👽👻 🤔😁
  13. Hun vermoedelijke doelgroep !! Als dat hier echt gaat faden , dan is er niet zoveel lol aan !!
  14. Die ken ik , ik heb er een account , niet alles kan ik er op vinden !! En deze website : https://nl.geneanet.org Ik stam af van de Pre-Neanderthalers 🤗
  15. cookie monster

    Moppen deel 4

    Ik vraag me eigenlijk toch wel af hoe ge dit moet lezen ?? 🤔
  16. Net de programmalijst & playlist bekeken !! Ben benieuwd , hopelijk wordt een AM radioontvangst in België weer wat zinvol !! www.radiosix.com/popup.html 't Zou leuk zijn mochten ze ook bij ons LPAM zenders toelaten !! PS: 1000KW Is geen LPAM , maar wel HPAM 😁📻 Een conculega voor Caroline , wel met een fraktie meer vermogen !! Ik heb die al wel eens gehoord via SW !!
  17. Inmiddels is flysat weer online 🙂
  18. Nu weer een hoop gestoor , 2 zenders , 1467 & 1467,38 khz
  19. Mogelijk wekelijks , slechts 1 uurtje ?? Dan zullen we de website in het oog moeten houden !!
  20. Dikke shit , dat die ging stoppen , had die reeds vermeld , maar dit .... https://flysat.com/cgi-sys/suspendedpage.cgi kingofsat vind ik geheel onoverzichtelijk !! Lyngsat is dan nog de enige ....
  21. cookie monster

    Moppen deel 4

    Een piepshow met mieren en/of een olifant 😏😁 3 chicks and a pussy 😆 Cheer you up in the Pin Up Club , hot hot hot 🤗
  22. en hier de wever 😁
  23. http://websdr.ewi.utwente.nl:8901 Momenteel arabische presentatoren , signaal zwabbert op & neer !! Net zoals Radio Luxemburg destijds , met echter een zoomtoontje er doorheen !! De andere zender zit niet 100% op 1467 Khz !!
  24. Medium Wave Circle Groep (Privé) · 2,1 d. leden Over deze groep Alles over lange- en middengolfradio! Welkom bij de Facebookgroep van de Medium Wave Circle. Ben je geïnteresseerd in middengolf (AM) of langegolfradio ?? Houd je van luisteren, uitzenden of werken met technologie ?? Wil je je radio-ontvanger, antennes en andere monitoringapparatuur verbeteren ?? Wil je meer leren over de verspreiding van radiosignalen ?? Wil je je ervaring en kennis met anderen delen? ...dan is de Medium Wave Circle iets voor jou. Word nu lid! Meer informatie vind je op onze website: http://www.mwcircle.org Minder weergeven Privé Alleen leden kunnen zien wie lid is van de groep en bekijken wat de leden plaatsen. Zichtbaar Iedereen kan deze groep vinden. Geschiedenis Groep gemaakt op 2 december 2012. Meer weergeven (vertaald met deepl) Ikzelf heb geen facebook , maar ik kan bovenstaande wel zien
  25. Gaan we zeker eens proberen 📻
×
×
  • Nieuwe aanmaken...