-
Items
11.326 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
46
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door cookie monster
-
Een nieuwe zender op de middengolf?
cookie monster reageerde op Drs. IJzerbout's onderwerp in Nieuwsberichten
Momenteel 2 zenders , echter je hoort een pieptoon doordat de andere zender niet 100% op 1467,00Khz uitzendt , maar op 1467,38 Khz , irritant !! -
4K , 8K , Ik zie geen verschil , zelfs tussen HD & SD !!!! Tussen 144px & 2160px merk ik wel iets , maar niet geheel zuiver !! Destijds 3D was ook een flop , 16K zou of zal een flop zijn of worden !! Elk jaar een nieuwe TV kopen .... ๐บ , tv-fabrieken willen graag geld verdienen !! ๐ค Statiefke neerzetten , en er niet tegenaan lopen ๐
-
Welkom in Belgiรซ
cookie monster reageerde op Tonskidutch's onderwerp in Mobiele, vaste telefonie en VoIP
Destijds bij ons thuis , door atmosferische omstandigheden , een paar keer plots een Franse provider , LOL , ik dacht toen asjemenou ??!! Een Nederlandse gebeurde wel meer , zelfs handmatig , 24/24 desnoods !! Zo werd het via die Hollanders dan echt een duur grapke destijds !! ๐ถ๐คข De profiteurs ๐ -
-
Nou , ze willen dat iedere leerling hun richting volgt , asjemenou ๐ Ga met zulke eens naar het oorlogsfront .... Ik zie ze aldaar dan protesteren tegen milieuvervuiling .... ๐๐ค๐ฝ Een hoop geknal !!
-
Sat4all vraagt bij inloggen om toestemming voor o.a. cookies
cookie monster reageerde op Sprietje's onderwerp in Off topic
You rang my lord ?? Hier ben ik ๐ Hier geen last van cookies ๐ -
Die links geven aan welke landen o.a. DVB-T/DVB-T2 gebruiken of gebruikten ๐ Dat zijn nog TV's uit de analoge tijd , da's vuilbakkenrotzooi of TV-museum !! DVB-T(2) - 4:3 & 16:9 kan allebei !! Dan ken je Belgiรซ nog niet !! ๐ง๐ช๐ Niks praten & niks gebeuren , de kijker kan de pot op !! Ik weet er nog ene die zo nog 2 beeldbuis TV's heeft staan , hij vindt dat ze goei beeld geven , het menu is mooi zegt die , voor de rest sneeuw , en een beeld van VCR-opnames ๐ซฃ Snapt niet waarom die geen VTM kan kijken ??!!
-
Da' gifke is bedoeld als grappige reactie op de 2 bikinidames , da's alles ๐ง๐ฅ๐ Zoiets: Barbarella , Cheer You Up .... ๐ฆ๐
-
De opwarming van de Aarde , kort uitgelegd: En voor flat Earthers uitgelegd:
-
Moord aangeven kan blijkbaar alleen op afspraak ๐ค๐ณ https://www.hln.be/antwerpen/man-52-wil-zich-aangeven-bij-politie-nadat-hij-moeder-70-doodde-maar-staat-voor-gesloten-deur-enkel-op-afspraak~a391126f Dit is echt wel .... absurd !! Welkom in Belgiรซ !!
-
Inderdaad , niet reageren , wel negeren !! Ik bekijk wel het emailadres , kan zonder mail te openen , en dan weet je sowieso al voldoende !!
-
DVB-T & conax encryptie ?? fmscan.org , je heb wel een account nodig !! https://www.digitalbitrate.com/dtv.php?lang=en&liste=2&live=534 https://en.wikipedia.org/wiki/DVB-T Van de volgende website , geen flauw idee of die juist is: https://www.itu.int/net4/ITU-D/CDS/DSO2019/Map_Filter.asp?Country=&Region=EUR&Status=2&Compression=&Standard=1
-
AFN stopt overdracht via sateliet
cookie monster reageerde op Drs. IJzerbout's onderwerp in Nieuwsberichten
Die FM webSDR heb ik nog nooit eerder gevonden !! ๐ณ Dank u , dit scheelt weer een FM-buitenantennezetterij !! ๐ค -
Soow , da's ne goeie: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/02/26/cokesnuivende-inspecteur-gearresteerd Is bloemsuiker nu ook al verboden ๐จ En als ik nu eens mijnen eigen ๐ฉ๐ฝ wil snuiven ?? ๐
-
AFN stopt overdracht via sateliet
cookie monster reageerde op Drs. IJzerbout's onderwerp in Nieuwsberichten
AFN (DX) UHF K28 heb ik thuis ooit wel eens ontvangen , ook zo BFBS TV UHF K23 (DX) AFN Radio FM 101.7 , die zat toen destijds niet zo ver van Leuven !! -
+ youtube VTM & VRT kijk ik zelfs heel zelden !! Play heb ik destijds heel even bekeken , maar zowat onmiddellijk gewist !! Geheel geen interessante programma's voor mij !!
-
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/02/23/dutroux-beelden-kindermisbruik https://www.nu.nl/buitenland/6387164/belgische-justitie-onderzoekt-beelden-van-kindermisbruik-in-cel-van-marc-dutroux.html Heilige stoelgang , eender vanwaar dit komt , kotselijk !! ๐คข๐คฎ ๐ฝ
-
https://www.nieuws365.be/financieel/man-ziet-geld-afgehaald-worden-van-zijn-rekening-zonder-dat-zijn-kaart-weg-was-experts-waarschuwen Dus weeral oppassen geblazen , of uw geld is foetsie !! Zulke smeerlappen zoeken alle mogelijke middelen om geld te stelen !!
-
https://www.nieuws365.be/financieel/telecomrekening-tot-60-euro-duurder-zo-vermijdt-u-de-verhoging-bij-proximus-en-telenet https://www.hln.be/mijn-geld/tot-6-euro-duurder-per-maand-deze-providers-krikken-hun-prijzen-en-datavolumes-op-in-2026~a8819650 Proximus , Telenet , Scarlet , Orange worden sowieso dus weer duurder !! De klant betaalt weeral het gelag !! Nou , ik ben benieuwd !! De volumes gaan wel omhoog , dat is wel het enige positieve !! Gaat u veranderen , of blijft u klant waar u nu bij bent ??
-
Naakte man slaat op de vlucht met ambulance terwijl patiรซnt achterin https://www.telegraaf.nl/buitenland/naakte-man-slaat-op-de-vlucht-met-ambulance-terwijl-patient-achterin-ligt/135126112.html Nou , sommige ....๐ซฃ๐
-
voor IJzerbout om over na te denken
cookie monster reageerde op Sprietje's onderwerp in DVB-T / DVB-T2 / DAB
Doemme , gaaj he't stiekem in maaj hobbykoamer oan't filmen geweest ๐คฌ๐ ๐น๐บ, Hoope๐๐zullen hierdeur de rechtbaank oan maaj wurre toegeweze ๐ค๐๐ Zowwy , kon't ni' loate ๐ -
Telenet Belgie en Ziggo nederland worden 1 groep
cookie monster reageerde op digitaal kijker's onderwerp in Nieuwsberichten
Enkel idool , HGT , The Voice via youtube , lacheeeeuuuu geblazeeuuuu ๐ Voor de rest , heel da' Telenet/ziggogedoe , het zal mij worst wezen !! -
Wie zoiets gelooft , dan moet je echt wel hรฉรฉรฉรฉl goedgelovig zijn !! Ach , ik heb destijds vele meloenen geerfd van mijn nonkels in Nigeria ๐ค Ik ben ondertussen meloenair ๐๐ , goeie investering ๐ Dankjewel Nonkel Akuabata ๐ถ
-
Vwala , zoals het hoort !! Dit zegt alles wat ge moet weten dat dit zever in pakskes is , phishing/scam !! Uw ECHTE bank hierover opbellen kan u ook helpen !! Vorige maand kwam er een mail in mijn spambox aan: Het grappige is , ik heb zelfs geen account bij die echte bank ๐ Ook niet bij die NEP-bank ๐จ De mail was in het Duits: ๐จ Vertaling: Belangrijke update: uw nieuwe kaartlezer Beste klant , Vanaf 23 januari 2026 introduceren we een nieuwe en verbeterde kaartlezer. De huidige kaartlezer wordt gedeactiveerd en kan niet meer worden gebruikt. Bestel uw nieuwe kaartlezer gratis vรณรณr 23 januari om onze diensten zonder onderbrekingen te kunnen blijven gebruiken. Vanaf 25 januari wordt een eenmalige vergoeding van โฌ 8,95 in rekening gebracht. Bestel uw kaartlezer En als je de adressen bekijkt , ..... ๐ค, wie daar intrapt .... ๐ 1 van mijn maten die trapt helaas geregeld in zulke mails , zoals hij heeft in bv Rusland nog 10000โฌ op de bank , maar hij moet eerst 1000โฌ storten , hij trapt er gewoon in !! Of een arm meisje heeft geld nodig om mama te laten opereren !! Hij probeert zelfs geld te lenen , anders komt die er niet , nou .... Ik geef hem niets , zelfs zijn ouders waarschuwen hem , maar die is dus "doof" (verstandelijke handicap) !! Hijzelf is in de 40 !! Hij lacht ermee , maar z'n rekeninginhoud .... definitief foetsie !!
