Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! Γ—

cookie monster

Lid
  • Items

    11.326
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    46

Alles dat geplaatst werd door cookie monster

  1. Interessant & leuk πŸ™‚πŸ‘Œ
  2. Ik kreeg vandaag weeral een telefoon , prive nummer , awel .... ik doe zelfs niet de moeite om op te pakken !! Ook als ik een nr. zie welke niet in mijn adressenboek staat , ik neem niet op !!
  3. Ceesv heeft absoluut gelijk !! ivm 19,2Β°O & 23,5Β°O: Je kan er die wel op plaatsen , maar de openingshoek voor een 85cm is smaller dan een 65cm schotel , geeft zo wel wat verlies op de 2de LNB !! Ik heb zo'n LNB een keer op een SAB 115cm gezet , de LNB op de arm op 26Β°oost , de andere kant was voor 28,2Β°oost , en dit ging perfekt !! https://www.sat4all.com/forums/topic/332070-sab-115cm-43Β°-duo-lnb-kan-285Β°e-26Β°e-of-hoeveel-graden-verschil Des te groter de schotel , des te kleiner wordt de openingshoek !!
  4. Als je door veranderingen geen bv enigmaboxen gebruiken kan , dan wordt het al een pak moeilijker !!
  5. Via bv 1Β°W zelfs met Nederlandse ondertiteling Via andere satellieten niet getest !! https://europe.tv5monde.com/nl/over/faq-99085 https://europe.tv5monde.com/nl https://nl.wikipedia.org/wiki/TV5MONDE
  6. Toch mercikes voor de leuke extra info , ik krijg het helaas niet voor mekaar !! Maakt niet uit , software en ik zijn geen goei vrienden 😞
  7. 5Β°West , FRANSAT Abo nodig: https://www.lyngsat.com/packages/Fransat.html https://www.lyngsat.com/tvchannels/fr/TV5Monde-France-Belgique-Suisse-Monaco.html TV5 Monde Europe: https://www.lyngsat.com/tvchannels/fr/TV5Monde-Europe.html
  8. Eigenlijk zou België GMT moeten wezen , maar destijds is het anders beslist !! Voor de zomer is de lente & zomer natuurlijk leuk 🌞 Dieren kennen geen zomer of wintertijd !!
  9. 11082 H Europe Ku beam , dus zonder probleem in de benelux en verder !!
  10. https://www.lyngsat.com/Eutelsat-5-West-B.html Klopt , foetsie !! Via Astra 19,2Β°Oost , RTL & RTL 2 https://www.lyngsat.com/freeradio/France.html https://nl.kingofsat.net/find?question=RTL
  11. Hoezo stiller op AM πŸ₯³ Samsung smart phone via 768khz & 1538kz AM Hier net ontdekt , niet stiller , wel overstuurd geluid via mijn sangean !! πŸ“»πŸ”Š Zendbereik , 20cm πŸ“±πŸ˜ , en nu den RTT opwachten πŸš“πŸͺ“
  12. EEn uur minder lang slapen πŸ˜ͺ
  13. Ik ben 100% pro-ruimtevaart , maar politiek kost inderdaad nodeloos geldverspilling !! En als er een politieker zijn zin niet krijgt ....
  14. cookie monster

    Moppen deel 4

    Een nul komt een acht tegen , zegt de nul: "Amai , gaaj he't een schoon ceintuurke oan !!" 😏πŸ₯³
  15. FTA Fr/It alternatief , 5Β°West , een ontvanger welke multistream ontvangt πŸ™‚ Een ondertussen oudje o.a. , Octagon SX88 , Octagon SF8008 πŸ₯³ Er zijn natuurlijk ook andere en nieuwe ontvangers hiervoor πŸ“‘ https://www.lyngsat.com/Eutelsat-5-West-B.html
  16. Space 1999 is coming !! https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/24/nasa-herstructureert-ruimte-ambiti Ja , ik ben voorstander !! De Aarde is toch al naar de maan !! En als't helpt om zo makkelijker naar Mars of verder te vliegen , prima πŸ™‚πŸŒπŸš€πŸŒ›
  17. De Duitse versie boeit mij sowieso niet , want mein Deutsch = keskeschiet !! De andere versies zie ik helaas zelfs niet in de lijst staan !! Youtube is mijn hoofdkanaal , de rest is gewoon extra , en we zien wel of niet !!
  18. EINDELIJK , echter gedeeltelijk gelukt !! Wel geregeld een error gehad !! Ik heb ook Rakuten geprobeerd , enkel Rakuten.de lukt !! Tot nu toe geprobeerd op een Mut@nt HD1265 , openPLI 9.2 , Mut@nt HD530C , Open PLI Scarthgap 5.0.14 Ik snap er niks van !!
  19. Dringend zwemvesten voor de mensen , aub !! Dobbereendjes op het dak van't ziekenhuis πŸ¦†πŸ₯³ https://www.hln.be/deurne/kijk-en-plots-dobberen-er-tientallen-badeendjes-op-het-dak-van-az-monica-in-deurne~acfbef11 Directie kan er blijkbaar niet mee lachen πŸ˜ͺ , stelleke zuurpruimen πŸ‘Ώ
  20. Mut@ant Settopbox HD1265 Mut@ant Settopbox HD1500 Mut@nt set top box HD11 Om te beginnen , ik heb er letterlijk geen kaas van gegeten !! Ik ben er wel ingeslaagd om OpenPLI 9.2 op de ontvanger te zetten , er stond OpenPLI 7.3 op , maar hoe ik moet nu verder ?? Ik wil de ontvanger niet naar de eeuwige sat-velden sturen !! Kan je bv VRT Max , VTM GO ook bekijken ?? Als ik zoek naar: Ik vind dit letterlijk nergens terug !! Alvast mercikes voor de hulp πŸ™‚
  21. RIP
  22. cookie monster

    Moppen deel 4

    Grappig , 't is al een oud artikel πŸ‘΄, 4 april 2013 , 11:57 , Laatste update: 7 april 2017 , 09:07 , maar .... het blijft desalniettemin GRAPPIG πŸ˜πŸ˜† https://www.hln.be/bizar/20-onbedoeld-grappige-kranten-en-magazinepagina-s~ab5d87aa/57911734 https://www.hln.be/bizar/20-onbedoeld-grappige-kranten-en-magazinepagina-s~ab5d87aa
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...