-
Items
11.326 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
46
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door cookie monster
-
Interessant & leuk ππ
-
-
Ik kreeg vandaag weeral een telefoon , prive nummer , awel .... ik doe zelfs niet de moeite om op te pakken !! Ook als ik een nr. zie welke niet in mijn adressenboek staat , ik neem niet op !!
-
Ceesv heeft absoluut gelijk !! ivm 19,2Β°O & 23,5Β°O: Je kan er die wel op plaatsen , maar de openingshoek voor een 85cm is smaller dan een 65cm schotel , geeft zo wel wat verlies op de 2de LNB !! Ik heb zo'n LNB een keer op een SAB 115cm gezet , de LNB op de arm op 26Β°oost , de andere kant was voor 28,2Β°oost , en dit ging perfekt !! https://www.sat4all.com/forums/topic/332070-sab-115cm-43Β°-duo-lnb-kan-285Β°e-26Β°e-of-hoeveel-graden-verschil Des te groter de schotel , des te kleiner wordt de openingshoek !!
-
Als je door veranderingen geen bv enigmaboxen gebruiken kan , dan wordt het al een pak moeilijker !!
-
Via bv 1Β°W zelfs met Nederlandse ondertiteling Via andere satellieten niet getest !! https://europe.tv5monde.com/nl/over/faq-99085 https://europe.tv5monde.com/nl https://nl.wikipedia.org/wiki/TV5MONDE
-
Toch mercikes voor de leuke extra info , ik krijg het helaas niet voor mekaar !! Maakt niet uit , software en ik zijn geen goei vrienden π
-
5Β°West , FRANSAT Abo nodig: https://www.lyngsat.com/packages/Fransat.html https://www.lyngsat.com/tvchannels/fr/TV5Monde-France-Belgique-Suisse-Monaco.html TV5 Monde Europe: https://www.lyngsat.com/tvchannels/fr/TV5Monde-Europe.html
-
Eigenlijk zou BelgiΓ« GMT moeten wezen , maar destijds is het anders beslist !! Voor de zomer is de lente & zomer natuurlijk leuk π Dieren kennen geen zomer of wintertijd !!
-
11082 H Europe Ku beam , dus zonder probleem in de benelux en verder !!
-
transpondernieuws maart 2026
cookie monster reageerde op de vrije fries's onderwerp in Zenderlijsten en frequenties
https://www.lyngsat.com/Eutelsat-5-West-B.html Klopt , foetsie !! Via Astra 19,2Β°Oost , RTL & RTL 2 https://www.lyngsat.com/freeradio/France.html https://nl.kingofsat.net/find?question=RTL -
Hoezo stiller op AM π₯³ Samsung smart phone via 768khz & 1538kz AM Hier net ontdekt , niet stiller , wel overstuurd geluid via mijn sangean !! π»π Zendbereik , 20cm π±π , en nu den RTT opwachten ππͺ
-
EEn uur minder lang slapen πͺ
-
Een nieuwe zender op de middengolf?
cookie monster reageerde op Drs. IJzerbout's onderwerp in Nieuwsberichten
-
Ik ben 100% pro-ruimtevaart , maar politiek kost inderdaad nodeloos geldverspilling !! En als er een politieker zijn zin niet krijgt ....
-
Een nul komt een acht tegen , zegt de nul: "Amai , gaaj he't een schoon ceintuurke oan !!" ππ₯³
-
FTA Fr/It alternatief , 5Β°West , een ontvanger welke multistream ontvangt π Een ondertussen oudje o.a. , Octagon SX88 , Octagon SF8008 π₯³ Er zijn natuurlijk ook andere en nieuwe ontvangers hiervoor π‘ https://www.lyngsat.com/Eutelsat-5-West-B.html
-
Space 1999 is coming !! https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/24/nasa-herstructureert-ruimte-ambiti Ja , ik ben voorstander !! De Aarde is toch al naar de maan !! En als't helpt om zo makkelijker naar Mars of verder te vliegen , prima ππππ
-
De Duitse versie boeit mij sowieso niet , want mein Deutsch = keskeschiet !! De andere versies zie ik helaas zelfs niet in de lijst staan !! Youtube is mijn hoofdkanaal , de rest is gewoon extra , en we zien wel of niet !!
-
EINDELIJK , echter gedeeltelijk gelukt !! Wel geregeld een error gehad !! Ik heb ook Rakuten geprobeerd , enkel Rakuten.de lukt !! Tot nu toe geprobeerd op een Mut@nt HD1265 , openPLI 9.2 , Mut@nt HD530C , Open PLI Scarthgap 5.0.14 Ik snap er niks van !!
-
Dringend zwemvesten voor de mensen , aub !! Dobbereendjes op het dak van't ziekenhuis π¦π₯³ https://www.hln.be/deurne/kijk-en-plots-dobberen-er-tientallen-badeendjes-op-het-dak-van-az-monica-in-deurne~acfbef11 Directie kan er blijkbaar niet mee lachen πͺ , stelleke zuurpruimen πΏ
-
Mut@nt Settopbox HD1265 hoe updaten , nooit eerder gedaan
cookie monster plaatste een onderwerp in Mutant
Mut@ant Settopbox HD1265 Mut@ant Settopbox HD1500 Mut@nt set top box HD11 Om te beginnen , ik heb er letterlijk geen kaas van gegeten !! Ik ben er wel ingeslaagd om OpenPLI 9.2 op de ontvanger te zetten , er stond OpenPLI 7.3 op , maar hoe ik moet nu verder ?? Ik wil de ontvanger niet naar de eeuwige sat-velden sturen !! Kan je bv VRT Max , VTM GO ook bekijken ?? Als ik zoek naar: Ik vind dit letterlijk nergens terug !! Alvast mercikes voor de hulp π- 3 antwoorden
-
Grappig , 't is al een oud artikel π΄, 4 april 2013 , 11:57 , Laatste update: 7 april 2017 , 09:07 , maar .... het blijft desalniettemin GRAPPIG ππ https://www.hln.be/bizar/20-onbedoeld-grappige-kranten-en-magazinepagina-s~ab5d87aa/57911734 https://www.hln.be/bizar/20-onbedoeld-grappige-kranten-en-magazinepagina-s~ab5d87aa
