Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Con

V.I.P.
  • Items

    11.566
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    38

Alles dat geplaatst werd door Con

  1. Con

    2.5D printen.....

    Erg mooi.
  2. Hier een animatie en er is heel veel te vinden. Goed beschouwd is het geen pomp.
  3. Inderdaad, met plaatje en al.
  4. AI: De term "slaghamer pomp" is waarschijnlijk een verwarring tussen twee verschillende apparaten: een slaghamer en een waterslagpomp (ook wel ram-pomp genoemd). De meest logische bedoeling is de waterslagpomp, omdat dit een pomp is die letterlijk werkt door een "hamerslag-effect" van water.
  5. Mijn buurvrouw (blonde muts) was benaderd door onder de naam "Alliander" vanwege gemiste subsidie zonnepanelen, klikte op de offerte en betaalde een slordige 250 euries. "Haar" Rabobank heeft dat bedrag geblokkeerd... vanwege mogelijke oplichting. En terecht, bedrijf Saldeerplan bestaat niet.
  6. Con

    F1 Japan

    Tobben met Max.
  7. Con

    F1 Japan

    Ik las dat de RedBull 23 kg zwaarder was dan de Mercedes auto's. Dit impliceert ongeveer 0,7 seconde (gemiddeld) per ronde langzamer.
  8. Con

    F1 Japan

    Dank, dat wordt weer 2 x vroeg op... de trainingen zie ik wel in de herhalingen.
  9. Con

    F1 China

    Ach, in Australie begon Max op de 20ste plek en eindigde op de 6e plek, een winst van 14 plekken. Nu begint hij op plek 8 + 14 is... positief denken. Mathematisch kan hij dus boven alles uitstijgen.
  10. Con

    Moppen deel 4

  11. Con

    F1 China

    Oops, dat wordt 4x vroeg op... maar dank.
  12. Con

    F1 Australië

    Heb het live gezien. Dus wekker gezet en daarna weer naar de klamme lappen.
  13. Con

    F1 Australië

    Omdat Max niet verder kwam dan 0,5 run in Q1 misschien en toen blokkeerde de boel...
  14. Con

    F1 Australië

    Jaloers?
  15. Con

    F1 Australië

    Ik dacht vanaf 20.
  16. Con

    F1 Australië

    Dank, de vrije trainingen zie ik wel terug, de quali en race... dat wordt wel een "rechtstreeksje".
  17. Onder de 3 dots zit ook "install". (kun je eerst nog even "validaten")
  18. Con

    Testdag 2 Bahrein

    Over 2 weken weten we alles.
  19. Gebookmarkt, dank en leuk!
  20. Dan maar even een vervolgvraag. Wat is ieders ervaring met thuisbatterijen, hoe stuur jij hem aan en is er een (goede) integratie met bijvoorbeeld Home Assistent?
  21. Con

    Testdag 2 Bahrein

    Dat was de 3e dag, hier zijn alle uitslagen te zien; https://www.flashscore.nl/autoracen/formule-1/bahrain-test/
  22. Boven heb ik een apparte groep van mijn cv ketel die binnenkort het pand verlaat en dan kun je meer in 1 x terugleveren. Dus dat wordt dan een gedeelde batterij. Investering? Ik zie het meer als een gadget en maandelijkse lastenverlichting prefereert bij mij boven de 1 malige investering daarom begon ik met "Het gaat niet over de zin en onzin van een thuisbatterij!!!" En dan lekker en leuk integreren in Home Assistant zo blijf ik dan lekker bezig. Dit jaar eindigt ook mijn 5-jarig energiecontract dus ga ik ook over op een dynamisch contract. Alle beetjes helpen en zo komt Jan Splinter door de winter en blijf ik uit de kroeg (ook leuk trouwens). Ik wist niet dat jij ook al banken kraakte...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...