Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Nee, daar heb je geen internet voor nodig zoals je zegt, maar waarom koop je dan zo´n ontvanger?

Die schreeuwt namelijk om internet. Dingen als HbbTV, updates, weerbericht, downloaden van Plugins, Skins, EPG, kanaallijsten om maar wat te noemen.

Koop je een Linux ontvanger en je hangt ´m niet aan het www dan kun je net zo goed een CD goedgekeurde ontvanger kopen. Die kunnen ook niets.

“On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:

Voor hbbtv heb je toch helemaal geen internet nodig

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

HbbTV vereist wel degelijk internet. Hybrid BroadBand TV. Uitgebreide i fo door EPG te combineren met de webpagina's van het TV station..

Geplaatst: (aangepast)

Ik dacht dat signaal komt mee met het coax signaal zoals de updates voor de humax bijvoorbeeld

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

adviseer om eens het image helemaal vers te flashen zonder de autobackup of backup suite te gebruiken bij install wizard.

lijkt erg op een verbindingsprobleem met ethernet LAN >< WLAN

ciao ciao

Heb ik gedaan Tonski,maar hetzelfde resultaat.Ik ga toch even een ander proberen zoals Openfix of Vti

Geplaatst:

Kun je via DCC in telnet eens intikken

netstat -a

en dan nog eens

df -h

eerste toont alle internet verbindingen EN ook WAN connecties

tweede toont je geheugen (dat van de receiver natuurlijk) :D

Fat Freddy's Drop

Bohannon

• Nieuwe aanmaken...