Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Geplaatst:
Op 9-12-2024 om 17:33, Gene 1225 zei:

 

De mijne ook niet ... 😁

 

Lap, nu wil ik mijn oude profielfoto terug plaatsen maar krijg ik dat niet meer voor mekaar. 😬

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:
1 uur terug, Gene 1225 zei:

 

Lap, nu wil ik mijn oude profielfoto terug plaatsen maar krijg ik dat niet meer voor mekaar. 😬

Mwah. Het is al weer bijna Kerst

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
12 uren geleden, Mojo zei:

Mwah. Het is al weer bijna Kerst


Hoezo? Zijn ze alweer begonnen met Kerstmuziek op de radio dan?

 “On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:
15 uren geleden, Gene 1225 zei:

 

Lap, nu wil ik mijn oude profielfoto terug plaatsen maar krijg ik dat niet meer voor mekaar. 😬

Dan blijf jij het hele jaar de kerstman. 😇 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

×
×
  • Nieuwe aanmaken...