Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

op de een of ander manier kan ik de kanalen op Astra 23,5 niet meer ontvangen. Kan het te maken hebben, dat ik tuner A op 19,5 moet zetten en tuner B op 23,5 en indien ja kan iemand mijn zeggen wat ik dan moet instellen. Ik heb een LNB wat beide moet kunnen ontvangen)

Alvast heel erg bedankt!

Geplaatst:

singel lnb of duo lnb ? Lnb mss wat verdraaid ?  enzovoort.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Geschikt voor alle twee de satellieten, ik denk echter dat de LNB kapot is. Wanneer ik op tuner A 23,5 uit kies krijg ik ook geen signaal binnen....

Geplaatst:

Heb je in tuner configuratie de disecq instellingen juist ingesteld?

Tuner a en b meestal

Astra 1 poort 1 of a

Astra 3 poort 2 of b.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer je een duo lnb gebruikt, een met 2 toeters, zal je de ontvanger diseqc signalen moeten laten geven om de juiste satelliet te selecteren.

Anders ontvang je alleen Astra 1.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Nieuwe aanmaken...