Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Snap je opmerking niet helemaal of helemaal niet 

Ik heb nu een Sole SE met dual DVB-C tuner en kan kan hiermee meerdere programmas tegelijk opnemen.

Ben alleen beperkt door de 2 tuners zodat ik niet meer dan 2 verschillende streams kan opnemen/bekijken.

Met een DVB-C tuner waarvan gezegd wordt dat je hiermee 8 tuners krijgt zou dat dus omhoog gaan.

Geplaatst:

Met een DVB-C tuner waarvan gezegd wordt dat je hiermee 8 tuners krijgt zou dat dus omhoog gaan.

Klopt helemaal. Je kunt dan 8 freq tegelijk ontvangen.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

wheemskerk,

waarom kies je dan de TAG voor je bericht VU PLUS UNO 4K terwijl je een VU SOLO SE hebt?

als je nu per DVB_C kijkt kun je straks met een Full Band Capture Tuner 8 zenders gelijk ontvangen

maar algemeen, en zo begreep ik de vraag, per DVB-T2 wordt dat niks die heeft een CI+ nodig

;)

Fat Freddy's Drop

Bohannon

Geplaatst:

Ik heb nu nog een Sole SE maar zit er aan te denken deze om te wisselen voor een UNO 4K  :)

Voordat ik omwissel traject in ga wil ik zeker weten dat er echt 8 tuners te zien zijn.

Zag wat andere posts (wel voor een DVB-T2 FCB) waarop dat niet werkte en er maar 2 tuners zichtbaar zijn en er blijkbaar een virtuele tuner aangemaakt moet worden voordat dit werkt.

Dus, nogmaals : Wie heeft er een UNO/DUO/Ultimo 4K met een DVB-C FCB tuner draaiend -> zijn er inderdaad 8 tuners zichtbaar?

Geplaatst:

NB: met bijvoorbeeld Uno 4k blijft er wel de beperking dat deze zenders in slechts 2 kwadranten moeten liggen.

Zelf heb ik zo via OpenWebIF in elk geval 7 VLC windows open gehad met inderdaad 7 verschillende zenders.

Canaldigitaal beperkt echter haar ondersteuning tot slechts 1 zender tegelijkertijd.

• Moderator
Geplaatst:

Je krijgt 8 virtuele DVB-S tuners te zien.

Afhankelijk van je antenne configuratie kan je daarmee maximaal 8 streams opnemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb nu nog een Sole SE maar zit er aan te denken deze om te wisselen voor een UNO 4K :)

Voordat ik omwissel traject in ga wil ik zeker weten dat er echt 8 tuners te zien zijn.

Zag wat andere posts (wel voor een DVB-T2 FCB) waarop dat niet werkte en er maar 2 tuners zichtbaar zijn en er blijkbaar een virtuele tuner aangemaakt moet worden voordat dit werkt.

Dus, nogmaals : Wie heeft er een UNO/DUO/Ultimo 4K met een DVB-C FCB tuner draaiend -> zijn er inderdaad 8 tuners zichtbaar?

Staat op you tube een filmpje over! aangepast door wortellica
Geplaatst:

Ik heb nu nog een Sole SE maar zit er aan te denken deze om te wisselen voor een UNO 4K :)

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS423+, Raspberry Pi 3B

Geplaatst:

Ik heb sinds zaterdag een Ultimo 4K en er zijn inderdaad 8 tuners zichtbaar. Ik heb er nu 2 in gebruik en moet me nog verder verdiepen in deze techniek. Voorlopig heb ik er weinig kaas van gegeten.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS423+, Raspberry Pi 3B

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb al tijden twee Solo 4K ontvangers in gebruik, er zijn 2 hardware tuners zichtbaar en 8 virtuele tuners.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb al tijden twee Solo 4K ontvangers in gebruik, er zijn 2 hardware tuners zichtbaar en 8 virtuele tuners.

Ok, mbt de virtuele tuners, moet je daar nog wat speciaals voordoen qua aansturing of werkt dit hetzelfde als een hardware tuner?

• Nieuwe aanmaken...