Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Heb in december een nieuwe Vu+duo2 aangeschaft.

De reden dat ik hem heb genomen is dat je kunt opnemen en gelijk naar een andere zender kunt zappen.

Ik heb dus 2 kabels en heb alles aangesloten zoals het behoord.

Maar het volgende probleem doet zich voor als ik op bv Npo 1 opneem en dan naar sbs 6 wil kijken heb ik een zwart beeldde Duitse zenders kan ik wel kijken.

heeft iemand een idee wat het kan zijn.

Alvast bedankt voor de medewerking. 

• Moderator
Geplaatst:

Zit je kaart in een CI module of in een van de kaartlezers?

Wat voor LNB's en switches gebruik je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Tja, het probleem zit in het CI module, dat kan slechts 1 kanaal tegelijk decoderen.

Met een kaart in de kaartlezer en een software matige CI module, softcam kan je tot 4 programma's tegelijk decoderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Met een losse CD kaart, gestoken in de kaartlezer van de ontvanger en met OSCam als softcam

• Nieuwe aanmaken...