Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste medeforummers,

 

ik heb voor mijn ultra UE een twin tuner DVB-C besteld en ingebouwd. Dit omdat het toch regelmatig voorkomt dat we eillen opnemen en kijken op verschillende zenders. Nu staat er in het tuner menu: Tuner B DVB-C en Tuner C DVB-C, echter als ik een opname doe dan kan ik nog steeds niet kijken naar een ander kanaal. Iemand suggesties??

Geplaatst:

Hoi Martijn,

 

Het is handig om te weten welk image je gebruikt en welke softcam. Sommige images kunnen slecht met de twin tuner omgaan en er zijn softcams die slechts één zender tegelijk kunnen ontcijferen.

 

Enne Ton,  de Gigablue twin tuner kent alleen een loop out. Zo kom je wel aan de 45 duizend berichten, he? ;-)

  • Like 1
  • Haha 1

Groet, André

Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C) - Cahors Big Bisat

Werkbankhobby: Freely tv - Sky Stream - Viark box - Fire tv UK

×
×
  • Nieuwe aanmaken...