Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Ik ben van plan om na een jaar geen abo een abo op entertainment hd van cd te nemen. Mijn vraag is gaat alles nog open met mijn vu+solo 4k de ci module van cd en de oranje smartcard van cd.

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

• Moderator
Geplaatst:

Nee, er zijn enkele zenders waarvoor je een CI module nodig hebt.

Een sportzender en Mezzo HD gaan open met een CD-CI module en losse kaart in je ontvanger, Insite HD alleen met een CI module met vaste ingebouwde kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Die Sportzender, is motorsport

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

Met de CI+ module met smartcard - CAM-701 in de vu+solo 4k kan ik dan wel alles ontvangen

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst:

Zeker, alleen met alle limitaties die de CI met zich mee brengt. 1 kanaal kijken of 1 kanaal opnemen. Niet kunnen delen over je thuisnetwerk.

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

• Moderator
Geplaatst:

En daarvoor heb ik geen VU+ aangeschaft.

Die Cam is meer bedoeld voor TV ontvangers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Oke bedankt voor jullie antwoorden, ben ik weer op de hoogte

• Nieuwe aanmaken...