Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Op 1-1-2021 om 10:23, Tonskidutch zei:

en 5G van T-Mobile is niks voor je? (met draadloos TV kijken)

 

op sommige plekken is het eenvoudig onmogelijk beter dan 6Mbit/s te krijgen

op sommige plekken is helemaal geen verbinding met koper (ik zat er zelf mee in Dresden en moest wel 3G/LTE nemen)

 

maar de canaldigitaal abonnementen zijn gewoon te duur voor de doorsnee kijker die ook andere alternatieven kan abonneren!

 

Ik heb het even nagekeken, maar zo'n T-mobile 4/5G abbo kost 37,50 euro per maand en dan moet ik ook een modem van 180 euro aanschaffen!

Dan zing ik het jaartje wat KPN nog resteert wel even uit...

aangepast door MarkViaSat
×
×
  • Nieuwe aanmaken...