Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ServiceApp is bij de meeste Open*** images te downloaden via de systeemplugins.

Groet, André

Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C) - Cahors Big Bisat

Werkbankhobby: Freely tv - Sky Stream - Viark box - Fire tv UK

Geplaatst:

Zojuist geprobeerd. Als ik van origineel naar gstplayer (5001) overga, zie ik geen verschil in de weergave van de streams
Als ik naar ExtEplayer (5002) in het Serviceappscherm wil gaan, crasht de box.

Wat doe ik fout ?

Mijn box is een ARM boc (Ocatgon SF4008) met OpenATV 6.1

 

Geplaatst:
3 uur geleden zei ketupa:

Zojuist geprobeerd. Als ik van origineel naar gstplayer (5001) overga, zie ik geen verschil in de weergave van de streams
Als ik naar ExtEplayer (5002) in het Serviceappscherm wil gaan, crasht de box.

Wat doe ik fout ?

Mijn box is een ARM boc (Ocatgon SF4008) met OpenATV 6.1

 

 

Upgraden naar OpenATV 6.2?

Groet, André

Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C) - Cahors Big Bisat

Werkbankhobby: Freely tv - Sky Stream - Viark box - Fire tv UK

×
×
  • Nieuwe aanmaken...