MrDish Geplaatst: 4 januari 2020 Geplaatst: 4 januari 2020 ik zoek dit motortje. niet 1 maar meer. Mvg
Gast patje7of9 Geplaatst: 4 januari 2020 Geplaatst: 4 januari 2020 Deze zijn nog te koop als nieuw bij * in Duitsland. Deze motor maakt wel ontzettend veel lawaai tijdens het draaien. Ik zou deze Fibo motor alleen installeren als je GEEN buren hebt.🤢
MrDish Geplaatst: 4 januari 2020 Auteur Geplaatst: 4 januari 2020 top , kreeg ook al een Pb van Trust. Mvg ps;meeste buren zijn van boeren komaf
Mimisiku Geplaatst: 4 januari 2020 Geplaatst: 4 januari 2020 Die kunnen ook lelijk uit de hoek komen Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
MrDish Geplaatst: 4 januari 2020 Auteur Geplaatst: 4 januari 2020 58 minuten geleden, Mimisiku zei: Die kunnen ook lelijk uit de hoek komen Wie ?!
cookie monster Geplaatst: 6 januari 2020 Geplaatst: 6 januari 2020 De boeren , of als ze een varkens of een kiekeskot hebben …. , knorknor , toktok Ik woonde vroeger tegenover een boer , veel koeien en ook varkens , geen probleem , en heel af & toe een koe bij ons op onze werf Maar goed , ik heb zo helaas geen motor , maar ik wens u veel succes Schotelvrijheid is beter dan bekabeld zijn !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Adel68 Geplaatst: 2 februari 2020 Geplaatst: 2 februari 2020 http://www.satmueller.de/english/masterfocus-antennas.htm
Aanbevolen berichten