Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik 2 zenderlijsten plaatsen in mijn vu-duo? zijn de grote lijsten met motor die ik wil gaan plakken met dreambox-edit of is dit teveel? (openpli)

Geplaatst:

Nog los van het feit dat in een draaibare lijst immers alles zit wat je met een simpele opstelling ook kunt ontvangen binnen de mogelijkheden van de betreffende configuratie. Bijvoorbeeld tuner A = diseqc motor en tuner B = Astra 1-3. Dus de zin van het plaatsen van twee separate lijsten is er niet.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

heb al eens voor de gein tweemaal de grootte van Satje07 zijn mooie zenderlijst erin gezet

no problem

op het moderne image en de moderne hardware niets van te merken

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...