Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onder het motto ontspullen:

 

Links wireless-G Broadband Rouyer model WRT54G, wat kan ik er (nog) mee?

 

Ik ben diverse spullen aan het uitzoeken, ook wat apparatuur. Het is niet stuk, maar is het de moeite om het te bewaren om er (nog) iets mee te doen?

 

Ik heb zo'n vermoede dat het richting de ecostraat kan, maar wie weet zie ik iets zinnigs over het hoofd, iemand enig idee?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, Tonskidutch zei:

verkopen aan iemand

 

Onder het motto wat de gek er voor geeft?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...