mut@nt hd60 Ik zou graag OpenATV 7.0 op mijne Mut@nt HD60 willen ivm mijn zicht !!
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
Wat is het verschil tussen de verschillende octagons ?? Eventueel toch nog eentje aanschaffen ??
Door cookie monster,
- octagon
- octagon sx88
- (en 3 meer)
- 5 reacties
- 1.631 weergaven
-
Test: 19,2°O - 28,2°O - 42°O - 45°O - 52°Oost met een 40 schotel - Ontvanger Octagon SX88 1 2
Door cookie monster,
- satelliet
- 40cm schotel
- (en 3 meer)
- 25 reacties
- 3.791 weergaven
-
- 9 reacties
- 1.413 weergaven
-
- 0 reacties
- 851 weergaven
-
Octagon SF8008 , opslagen van Image Wizard + update - OpenATV 7,0 , en toen plots een opstartprobleem !! 1 2 3
Door cookie monster,
- octagon sf 8008
- update problemen
- (en 3 meer)
- 42 reacties
- 10.370 weergaven
-
- 0 reacties
- 980 weergaven
-
Nieuwe berichten binnen een kort tijdsbestek zijn gelimiteerd. Wacht 30 seconden alvorens je een nieuw bericht plaatst , ook geen upload mogelijk ?? 1 2
Door cookie monster,
- 19 reacties
- 4.091 weergaven
-

Aanbevolen berichten