Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Dark mode voor sat4all ?


Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals in de titel mijn vraag of er voor sat4all misschien een dark mode is?

Voor Androiden/of iOS ?

ik ben al een tijd aan het zoeken maar niets erover te vinden. 

  • Like 2

 “On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst: (aangepast)

Zou ik ook graag willen zien, heb alles in darkmode en sat4all is als enige die het niet ondersteund. Volgens mij kan de forum software het wel.

 

aangepast door Penthe
  • Beheerder
  • Oplossing
Geplaatst:

Check onderdaan de site bij theme. Ik kan niet garanderen dat ie blijft.

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Werkt geweldig!

Een weldaad voor mijn ogen!

Bedankt Michel.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

  • Moderator
Geplaatst:

In dark mode is het sat4all logo bij mij ook verdwenen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • Beheerder
Geplaatst:

Wel, potverdorie. Het kan ook nooit in één keer goed he! Ik heb die uilebal van een systeembeheerder gezegd dat ie t meteen moet fixen en zie daar ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...