Zilverhippie Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 Dat wil hij toch ook, sat-ip kijken? Op zijn TV in de kelder waar hij geen coax heeft, maar wel toegang tot zijn netwerk.
RaveMaus Geplaatst: 23 juni 2025 Auteur Geplaatst: 23 juni 2025 Als ik de tv zijn kanaalinstellingen in beeld breng kan ik kiezen uit DVB-T-C-S(2), analoog en Sat->ip. Klik ik die laatste nu aan gaat hij scannen naar een sat->ip server op mijn thuisnetwerk. Ondanks de Vu+ standby staat vindt de tv niks. Nu was m'n vermoeden dat je (afgezien van de mogelijkheden die de Vu+ op dat vlak biedt) iets nodig had zoals volgend apparaatje: Of heb ik het echt volledig fout? VU+Duo4K op Loewe Stellar 65DR+ OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Reference
moonchild Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 Hij bedoeld het officiele @The SAT>IP protocol is standardized as CENELEC EN50585@ van SES Daarnaast heb je nog andere vrijere opties zoals hier benoemd. Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Moderator ceesv Geplaatst: 23 juni 2025 Moderator Geplaatst: 23 juni 2025 Die doet hetzelfde al je Vu+, maar dan voor maximaal 8 FTA ongecodeerde tv kanalen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zilverhippie Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 @RaveMaus Heb je het dan geprobeerd met OpenATV op je Vu+ zoals aangegeven in de eerste reactie op je openingspost? Of eventueel met een Raspberry Pi icm met een USB-tuner... Ik zie dat er nog veel andere tested hardware staat op de Github-pagina van SATPI.
Codx Geplaatst: 25 juni 2025 Geplaatst: 25 juni 2025 Mensen als je nog een enigma2 box hebt en je hebt op beide openpli staan (zal met andere images ook kunnen denk ik) kun je receiver B gewoon naar Receiver A (die met de aangesloten tuners) verwijzen en dan kun je ook zonder problemen zappen etc. Dat is ook een vorm van SAT-IP maar ik weet niet of ravemaus dat bedoeld. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
RaveMaus Geplaatst: 28 juni 2025 Auteur Geplaatst: 28 juni 2025 Op 23-6-2025 om 21:01, moonchild zei: Hij bedoeld het officiele @The SAT>IP protocol is standardized as CENELEC EN50585@ van SES En hoogstwaarschijnlijk zal de tv werken met dat systeem. Ik heb dat nog niet met OpenATV geprobeerd. Er staat nog ergens een oude Vu+ Uno stof te happen. Zal dat eens testen of die nog met OpenATV kan werken en dan die SATPI erop zetten. Maar het lijkt me duidelijk: een Vu+ zal niet kunnen wat die Kathrein kan. VU+Duo4K op Loewe Stellar 65DR+ OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Reference
Aanbevolen berichten