Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er nog iemand die toevallig A4 kettingformulieren heeft? Nodig een A4 matrixprinter…. Misschien oude voorraad?

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:

Dacht dat ik nog een stapeltje had, maar even in de papierla gekeken en helaas allemaal opgebruikt voor andere dingen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:

Ja dat wel natuurlijk, maar dat is met alle vintage dingen. Matrix printers zijn echt wel vintage.

Ook Compact Cassettes bijvoorbeeld idioot duur.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

Ik wou iets gaan typen, maar, dat deed ik al eens :

Dus je hebt er wel een gevonden blijkbaar.

Ik heb nog een doos kettingpapier staan maar, gezocht en gevonden, is A3

Daar heb ik ook nog een printer voor, maar of die het nog zal doen ? ? 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...