Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Geplaatst:

Voor de jongeren onder ons bekend van Ernie.

Voor de ouderen bekend van baanbrekende tv zoals Hoepla en de Fred Haché shows.

 

RIP Wim.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

RIP 

 

Wat een artiest! Ik was getto fan. Waar denk ik nu aan terug?

 

Sjef van Oekel, Barend Servet, De lachende scheerkwast, Op zoek naar Jolanda, RonFlonFlon , Clous van Mechelen, Boy Bensdorp, Henk Pal, Kloteplaat, Wat aten zij?, We zijn weer thuis, Jan Vos, enz.      

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Niet te vergeten met Paul Haenen als Bert en Ernie. Internationaal de hoofdprijs voor de beste vertolkers ooit.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

  • Moderator
Geplaatst:

Op NPO 2 wordt dinsdagavond het VPRO-programma 80 jaar, reeds - op de T bij Wim Schippers uitgezonden, naar aanleiding van het overlijden van de kunstenaar, programmamaker en stemacteur.

De documentaire wordt na Nieuwsuur uitgezonden op NPO 2.

  • Like 1
  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

 

Al mijmerend in het Willy Dobbeplantsoen.

 

image.png.0d0ecf5d74d6df42de16f2a8761e4773.png 

 

En dan voluit.....

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...