Moderator ceesv Geplaatst: 15 juni Moderator Geplaatst: 15 juni Voor de jongeren onder ons bekend van Ernie. Voor de ouderen bekend van baanbrekende tv zoals Hoepla en de Fred Haché shows. RIP Wim. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni RIP in het kwadraat, een geniale jongen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Noordzee Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni RIP Wat een artiest! Ik was getto fan. Waar denk ik nu aan terug? Sjef van Oekel, Barend Servet, De lachende scheerkwast, Op zoek naar Jolanda, RonFlonFlon , Clous van Mechelen, Boy Bensdorp, Henk Pal, Kloteplaat, Wat aten zij?, We zijn weer thuis, Jan Vos, enz. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
minplus Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni Niet te vergeten met Paul Haenen als Bert en Ernie. Internationaal de hoofdprijs voor de beste vertolkers ooit. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
cookie monster Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni Sesamstraat , jaren 70 jeugdsentiment (1976 - ) , onvergetelijk !! RIP o.a. "Ernie" , Meneer Janssen , Graaf Tel en Kermit de Kikker C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: 16 juni Auteur Moderator Geplaatst: 16 juni Op NPO 2 wordt dinsdagavond het VPRO-programma 80 jaar, reeds - op de T bij Wim Schippers uitgezonden, naar aanleiding van het overlijden van de kunstenaar, programmamaker en stemacteur. De documentaire wordt na Nieuwsuur uitgezonden op NPO 2. 1 2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Noordzee Geplaatst: 16 juni Geplaatst: 16 juni (aangepast) Al mijmerend in het Willy Dobbeplantsoen. En dan voluit..... 16 juni aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten