-
Items
9.328 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
201
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door gerrit B
-
Kwam laatst een oude schoolvriend tegen. Helemaal wit, wallen onder zijn ogen, ongezonde blos op de wangen. Dus ik zeg tegen hem van "joh wat zie je er uit, gaat het wel goed met je" "Ach" zegt hij "nieuw werk" Dus ik vraag hem wat hij nu zoal doet. "Nou" zegt hij "ik ben ambtenaar geworden" "Ambtenaar"? vraag ik omdat we toch beide een technische opleiding hebben gevolgd. "Ja" zegt hij "daar heb ik me wel een beetje op verkeken, 's morgen na de koffie meteen druk stukken doornemen, vergaderingen, mensen die bellen, bezoeken op locatie pffffff". Dus ik vraag hem "joh doe je dat al lang" "Nee" zegt ie "moet maandag beginnen"
-
Hier regent het nu aanzienlijk af en toe wat gerommel van onweer en ver weg een harde klap maar dat valt wel mee
-
2 mannen zitten op kantoor en de ene die zegt "ik zou wel een weekje vrij willen" "gewoon even een weekje niets doen", "de vrouw thuis een beetje helpen", "wat klusjes afronden lekker rustig" "nou" zegt die ander "dat kun je wel vergeten, we zijn hier hartstikke druk en van die oude baas van ons krijg jij dan echt geen week vrij, zelfs geen dag" Waarop de ander zegt "nou ik heb een plannetje" Dus die klimt op tafel trekt een plafondplaat uit het plafond en gaat op zijn kop aan het plafond hangen. Waarop zijn collega roept "joh wat ben je nou aan het doen", "kom naar beneden straks val je nog en breek je je nek" Maar in plaats van naar beneden te komen begint de collega aan het plafond wat heen en weer te slingeren en roept "ik ben een lamp" , "ik ben een lamp" Zijn collega roept verschrikt "doe nou rustig, zo sterk is dat plafond nu ook weer niet" en om dat moment komt de baas binnen. Kijkt een keer naar de man aan het plafond en roept "wat ben jij nou aan het doen, dacht dat jullie zo druk waren" De man aan het plafond begint weer te slingeren en roept "ik ben een lamp, ik ben een lamp" Waarop de baas zegt "aan zo'n medewerker heb ik niets", "ga jij maar even een weekje naar huis", "rust goed uit en kom dan weer werken" Dus de man laat zich van het plafond zakken pakt zijn jas en knipoogt nog een keer naar zijn collega voordat hij de deur achter zich dichttrekt. Maar ook de achter gebleven collega staat plots op en begint zijn tas in te pakken. Waarop de baas verschrikt roept "en wat denk jij te gaan doen"? "waarom pak jij nu ook je spullen in"? De achtergebleven collega kijkt met een wazige blik naar de baas en zegt "ja moet je eens even horen", "zonder lamp kan ik niet in het donker werken hé"
-
Dan ga je toch geen auto meer leasen maar koop je hem gewoon? probleem opgelost.
-
Hij is ook wel op youtube te vinden, maar daar is hij minder leuk. Ton Kas Alcoholcontrole
-
wel een linkje naar facebook, maar hij is wel leuk Ton Kas alcohol controle
-
Er vallen harde klappen in Iran.
gerrit B reageerde op Drs. IJzerbout's onderwerp in Nieuwsberichten
Ik neem toch aan dat die kabels niet stiekem zijn aangelegd en dat daar voor de aanleg afspraken over zijn gemaakt. Achteraf de voorwaarden wijzigen lijkt me toch niet iets wat Iran eenzijdig op kan leggen. -
Trump heeft net een bezoek afgelegd in China welke nauwe banden heeft met Ruisland? Denk dat er achter de schermen wel weer ergens een deal is gemaakt en dat de aanwezigheid van Amerikaanse troepen die deal in de weg staat.
-
Er vallen harde klappen in Iran.
gerrit B reageerde op Drs. IJzerbout's onderwerp in Nieuwsberichten
Alles wat ergens tegen is waar de politiek juist voor is wordt al heel snel ultrarechts genoemd als er wat vuurwerk wordt afgestoken en met stenen wordt gegooid. Gaat men op de snelweg zitten dan wordt het ook niet in 1 keer ultralinks genoemd. Daarnaast wat ze hier ultrarechts noemen is in andere landen vaak nog gewoon linkse politiek dus dat stempeltje wat men er hier opzet slaat vaak de plank volledig mis. Ik noem het dus ook niet ultra rechts of ultra links maar noem het gewoon relschoppers en milieu hooligans. Beide groeperingen proberen echter hun manier van denken aan een ander op te dringen en dat zet men kracht bij met daden om iets duidelijk te maken aan de politiek als blijkt dat een normaal gesprek niet helpt en men zonder protest met daden ook niets bereikt. Blijkbaar moet men eerst tot extreme daden overgaan voordat er partijen wakker worden en in gaan zien dat op de ingeslagen weg wel hele grote gaten en bobbels zitten en om die partijen wakker te krijgen moet er tot steeds extremere daden worden overgegaan. Dus ipv. massaal de politie in te gaan zetten zou het veel beter zijn dat de politiek eens beter na gaat denken over de gevolgen van hun beleid. -
Zaterdag voor het eerst weer diesel getankt onder de 2 euro nl. 1,99 Later zakte het nog naar 1,94 maar ja om daar 3 uur op te gaan wachten is ook zoiets.
-
Er vallen harde klappen in Iran.
gerrit B reageerde op Drs. IJzerbout's onderwerp in Nieuwsberichten
Laten we het zo zeggen dat het van beide kanten bepaald geen lieverdjes zijn. Wat men daar nodig heeft is een scheidsrechter welke boven de partijen staat en misdaden van Israël terug kan fluiten en ook recht kan spreken als er misdaden door andere groeperingen worden gepleegd. Nu wordt er hoofdzakelijk recht gesproken door Israëlische rechters en of dat geheel onpartijdig is valt te betwijfelen. -
Er vallen harde klappen in Iran.
gerrit B reageerde op Drs. IJzerbout's onderwerp in Nieuwsberichten
De vraag is in hoeverre die hulpdiensten allemaal onafhankelijk/onpartijdig zijn/waren. Niet voor niets is de geldkraan voor bepaalde instanties dichtgedraaid vanwege vermeende banden met Hamas en Hezbollah. Het domste wat men daar volgens mij weer kan gaan doen is daar als vanouds met geld gaan strooien en opnieuw de moordkuil creëren die men eerder heeft laten ontstaan. Hoop dat men nu verstandig is en met een plan komt van we helpen jullie nog x jaren om de voorzieningen weer overeind te krijgen en werkgelegenheid te creëren en daarna houdt alle steun definitief op en moeten jullie zelf de broek ophouden. Denk dat alleen zo daar een stabiele situatie kan ontstaan. -
Er staat een man in de file Plots wordt er op zijn raam geklopt Dus hij doet het raam naar beneden om te vragen wat er aan de hand is. Verteld degene die bij zijn auto staat "de voltallige regering is gegijzeld" Waarop de man vraagt "en wat heb ik daarmee te maken"? Nou verteld degene die op het raam klopte "ze eisen 100 miljoen voor het eind van de dag en anders overgieten ze ze met benzine in steken ze iedereen in brand" "Ach" zegt de man "ik ben de beroerdste niet dus wil ook wel wat bijdragen" en vraagt, "wat geven de meesten zoal" "Nou" zegt degene voor de inzameling, "van de meesten krijg ik 5 liter benzine"
-
nee hoor keiharde feiten
-
nee hoor, helaas steeds vaker de realiteit. De confrontatie gaat men liever uit de weg, het is nl. veel eenvoudiger om een bon uit te schrijven en onder de ruitenwisser te stoppen, in de brievenbus te duwen of gewoon per post toe te sturen. Heb je ook geen last van mondige personen.
-
Tegen de tijd dat je dat met zekerheid weet eet je hier geen aardappels meer. 😇
-
-
Een buurtbewoner van de Dam omschreef het vanmorgen heel doeltreffend. Als hij een stoeptegel scheef had liggen of zijn auto net iets verkeerd had geparkeerd dan stond er in no-time een BOA op de stoep om een boete uit te schrijven maar hier waren heel opvallend handhaving / politie in geen velden of wegen te bekennen.
-
Vanuit Spanje storingen oplossen is Assen is helaas niet echt een optie ☹️
-
Hier in de omgeving zijn er nog wel een aantal. Hoofdzakelijk boeren die zelf een winkeltje hebben opgezet waar ze vlees van zelf gevoed en geslacht vee verkopen.
-
waar anders? Belgenland is vanaf hier 2 uur rijden dus zeker niet rendabel
