Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

cookie monster

Lid
  • Items

    11.326
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    46

Alles dat geplaatst werd door cookie monster

  1. Net nog eens gecheckt , 8 FTA zenders DMAX+1 is weg , en foodwork network 2x !!
  2. Net gecheckt , en beeld op de FTA zenders:
  3. Vroeger , een weekje wachten , wel spannend , of via video of DVD , dan was het je eigen keuze wanneer je keek !! Tegenwoordig , streaming via eigen keuze wanneer , is toch ook wel handig !! Ik kijk graag wanneer ik wil 🙂
  4. Soms helaas inderdaad !!
  5. HAPsoluut zelfs 😁👌 Mercikes voor de mooie uitleg 🙂
  6. Een geweldige UHD zender 😉 Mercikes voor de leuke link , en BTW: Gelukkig is het ondertiteld , want zelfs mijn Marsiaans gaat tonnen beter dan mijn Zweeds !! 🤫😵
  7. Dat z'm opblazen !! Hier enkel FTA TV / Radio of internet FTI streams !!!! Youtube FTI , prachtige oplossing ivm videos 🙂 FTI = Free To Internet
  8. LG 43UR78006LK Zal het straks hier eens checken bij de app-lijst 🙂 Mijn Samsung UE40ES5700 (2012) , die wifi-stick is toch au savon !! Sowieso TE oud !!
  9. Absoluut , en ook geen kennis van zulke dingen !! Een groot wasrek buiten is ook uitermate lelijk !! Pap met brokjes 😋😋 Tja , hier ....
  10. Stel de wederhelft die zelfs dat al TE groot vindt !! 😵 Bij een van mijn neven , daar was het prijs !! Er staat nu een een 45cm , en zelfs dat .... TE lelijk ivm het uitzicht volgens zijn vrouw !! Gevolg .... weerreserve 😆 !! Stel de wederhelft die zelfs dat al TE groot vindt !! 😵 Bij een van mijn neven , daar was het prijs !! Er staat nu een een 45cm , en zelfs dat .... TE lelijk ivm het uitzicht volgens zijn vrouw !! Gevolg .... weerreserve 😆 !!
  11. Mooie schotel 📡🙂 Ik heb nog steeds de Gregorian 55 in aktie op 28,2°Oost 🙂 Destijds ook van U 2 Gregorians 90 overgenomen , 1 dient als reserve 🙂 Go Trust !! Die man heeft hier al vele mensen geholpen , ook mij 🙂👌
  12. https://www.songteksten.nl/songteksten/38012/the-bangles/walk-like-an-egyptian.htm Grappig , dit dacht ik destijds altijd te horen: https://www.kissthisguy.com/lex-harding-knows-oh-way-oh-bangles-misheard-21290.htm Lex Harding , een enorm populaire DJ , destijds toch wel veel naar geluisterd !!
  13. Shit .... miljaaaaaaaarde .... 💩 Ik heb 23,5°Oost voor & na de komst van NewsMax zelfs niet meer geupdated !!!! Alsook alle andere satellieten , enkel soms nog 28,2°oost & 5°West !!
  14. Interessant voor Nederlanders of Vlamingen aldaar op dat puntje .... Tja , het ligt nog net boven de "horizon" , dus .... CD of TVV blij , joepie .... 😵
  15. Asjemenou , wa' seg je me nu , da's mij nog niet opgevallen !! 😵🤫 Miljaaaaaaaaaaaar de nonde .... 😉 1 Feit , ivm media , de belastingbetaler betaalt !!!!
  16. Ik heb Veronica net nog wel geweten , Mi Amigo zelfs helemaal !! Ik heb veel naar Mi Amigo & Caroline geluisterd , soms ook Hilversum 3 & BRT 2 !! 🤫 Ik ben geboren in de jaren 60 🙂
  17. Bekentenis: Daar ik geen technieker ben , e.d. .... Ik heb 2 oude radio's gekregen .... Deze radio maakt kort na het aanzetten enkel een hard brom geluid: Ik weet dus rien de knots wat er aan de hand is , enkel dat die het niet doet !! Is deze rijp voor de schroothoop of is reparatie zinvol ?? Wie-o-wie weet raad ?? Ik zou die graag macherend willen ivm een Miniwhip & Caroline 648 !! Ook ivm de SW-band !!
  18. Wat ik nu net ondekte op de Octagon SX88 , want ik gebruik die zo goed als nooit , op sommige Franse multistreamzenders vindt die geen audio !!?? Ik heb een blind scan gedaan , transponders apart gescand & software update !! Op de Octagon SF8008 met OpenATV = alles ok !!
  19. Octagon SF8008 DVB-S2x Twin , Stoot ik af & toe op een vreemd crashprobleem , dit komt enkel voor op 52°Oost ?? Ik snap er niks van !! Wie heeft daar nog last van ?? OpenATV 7.0 Wil ik een andere zender kiezen in de 52°O zenderlijst , dan loopt die soms vast !! Na 3 crashes een heropstart , en dan een beetje later weer hetzelfde lieke !! Draai ik de schotel naar 51,5°of 53°Oost , alles ok !! Euh ....
  20. Ik had daarstraks op mijn vaste lijn plots een telefoon , blijkbaar uit Griekenland , ik ken daar letterlijk niemand , en ik pak toch niet op als ik het nr niet ken !! https://phonenum.info/en/phone/3025182238145 Vermoedelijk een scam of phishing phone , dus .... Ik laat het jullie best maar effe weten , want ge weet maar nooit !!
  21. Moet ik alweer mijn klok een uur lang verzetten ?? Nondemiljaardenonde .... 🤬 Da' ze't de volgende keren veurtoan zelf mer komen doen !! 😎
×
×
  • Nieuwe aanmaken...