Mojo Geplaatst: 30 september 2022 Geplaatst: 30 september 2022 Ik dacht in het topic Leuke you-tube filmpjes te zijn🤔 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
mereltje Geplaatst: 1 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2022 12 uren geleden, Mojo zei: Ik dacht in het topic Leuke you-tube filmpjes te zijn🤔 Ligt eraan van welke kant je het bekijkt Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
trust Geplaatst: 1 oktober 2022 Geplaatst: 1 oktober 2022 13 uren geleden, Mojo zei: Ik dacht in het topic Leuke you-tube filmpjes te zijn🤔 Ook mijn gedachten , ‘tis wel de realiteit maar ik vind dat het hier niet thuis hoort . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
ton68 Geplaatst: 1 oktober 2022 Geplaatst: 1 oktober 2022 Eens, Ik ben absoluut tegen het beleid en wat die mafkees daar allemaal uitspookt maar dit is leedvermaak wat hier niet thuis hoort.
minplus Geplaatst: 1 oktober 2022 Geplaatst: 1 oktober 2022 Dit heeft niets met leuke filmpjes te maken. Mensen, mogelijk nog tieners, die door een gek de oorlog ingestuurd zijn kapot te zien gaan , daar is niets leuk aan. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
cookie monster Geplaatst: 2 oktober 2022 Geplaatst: 2 oktober 2022 (aangepast) VID-20220701-WA0001.mp4 2 oktober 2022 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 RIP Robby Coltrane Fat Freddy's Drop Bohannon
cookie monster Geplaatst: 23 oktober 2022 Geplaatst: 23 oktober 2022 Mijn superschattig liefzoet huisdiertje: 😲👌 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 28 oktober 2022 Geplaatst: 28 oktober 2022 Uncle Fester ?? https://www.hln.be/video/productie/man-wint-wereldrecord-verst-uitpuilende-ogen-336363 Durf jij nog vannacht te gaan slapen ?? 😵😁👻🤣 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 28 oktober 2022 Geplaatst: 28 oktober 2022 Wel handig als je, net als mij, regelmatig iets in je oog hebt zitten 😁 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 8 november 2022 Geplaatst: 8 november 2022 Leuk filmpje Radio BBC 4 Delay tussen LW vs FM vs DAB 😁 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2022 Geplaatst: 1 december 2022 Jiskefet - Debiteuren Crediteuren - Slecht geslapen Fat Freddy's Drop Bohannon
Tonskidutch Geplaatst: 13 december 2022 Geplaatst: 13 december 2022 specially for @Drs. IJzerbout Fat Freddy's Drop Bohannon
cookie monster Geplaatst: 18 december 2022 Geplaatst: 18 december 2022 https://youtube.com/clip/UgkxPJeK1ejru8RIaHVty0tcC_4HCvoW0MwC PS: De link kon niet ingevoegd worden omdat er geen video is in die URL C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 22 december 2022 Geplaatst: 22 december 2022 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten