Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Het begint stilaan een gewoonte te worden.

Is dit nu goed of slecht nieuws ?  :grin:

bron : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130703_00645593&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

dus straks wat feeds in de gaten houden. ;)

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

• Moderator
Geplaatst:

Tja,

Nieuwsberichten

A.u.b. alleen forum gerelateerd nieuws!

Verplaatst naar Off topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Net gehoord dat het nieuws van zes uur een boodschap van de koning zal brengen ( alle zenders ). 

Aftreden zou nu wel degelijk aan de orde zijn .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

nu al speculeren wat hij om 18uur gaat vertellen?

voor hetzelfde kondigt hij gewoon het aanvaarden van zijn buitenechtelijke dochter aan...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Ja Truus , ik denk spontaan aan die zegswijze :  apen apen apen na.... :D

Maar als Mathilde Koningin wordt dan moet ik eigenlijk een beetje trots zijn want haar vader is afkomstig van Poperinge (Proven) , ik zit dus met een dubbel gevoel. :grin:

voor hetzelfde kondigt hij gewoon het aanvaarden van zijn buitenechtelijke dochter aan...

Zal niet gebeuren hoor , daar hangen teveel centjes aan vast.

aangepast door Crazy Sat

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

Geplaatst:

pfff - een non-event, ja, daar zitten we nu écht op te wachten zie.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Normaal ga ik niet verder in deze discussie , tot ik dit artikel tegenkwam en dat is weer een ander ( non - politiek ) verhaal :

Nederlandse RTL-reporter tweette speech van koning voor die op antenne kwam.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130703_00646093

De hamvraag voor mij is nu natuurlijk op welke satelliet heeft die reporter dit ontvangen  ( of niet ) ?

Ik geef jullie nog mee dat ik de indruk heb dat dit reeds eerder was opgenomen , zie bijgaande foto.

post-37533-0-83230900-1372879125_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

Geplaatst:

Zijn toespraak was dus van te voren opgenomen.

In RTL Boulevard lieten ze een stukje zien van zijn Franstalige toespraak. Of hij ook een Duitstalige toespraak heeft gehouden om 18:00 uur weet ik niet. Zou eigenlijk wel moeten omdat Duits ook een taal is in het land der Belgen.

Geplaatst:

als ge een kind maakt moet ge er ook voor verantwoordelijk zijn en niet rond de pot draaien zeker een koning

cob

• Nieuwe aanmaken...