Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste dagen-weken merk ik op dat als ik via ziggo kijken smartcard erin deze vaak stottert.

Ik draai mscam voor ziggo en oscam voor satelliet.

Waar zou dit ineens aan liggen

Geplaatst:

mscam ken ik niet, Ziggo (Irdeto) werkt prima onder OScam zolang je de Boxkey en RSA key maar definieerd in de reader...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst: (aangepast)
17 uur geleden zei groeselt:

De laatste dagen-weken merk ik op dat als ik via ziggo kijken smartcard erin deze vaak stottert.

Ik draai mscam voor ziggo en oscam voor satelliet.

Waar zou dit ineens aan liggen

Is dit voortdurend of eenmaal op zoveel tijd( dus sporadisch), ik heb ook sporadisch weleens van deze flitsers. Ik draai het geheel op Oscam

 

Toevallig ken ik iemand die ook in Groeselt woont en dit probleem ook af en toe heeft( misschien ligt het aan Ziggo zelf ).

aangepast door blitz10
Geplaatst:

dat is niks nieuws dat zag ik op ander adres met ziggo en bij Arte of TV5 is het heel erg vaak

maar je kunt natuurlijk ook een technicus laten komen of je aansluiting wel 100% is

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

het stotteren komt toch regelmatig voor met .

ik bedoelde mcas ipv mscam.

ik draai dus mcas en oscam tegelijk, mcas voor ziggo en oscam voor sat.

Kan ik ergens terugvinden hoe ik ziggo onder oscam kan laten draaien zodat ik mcas niet meer nodig heb

Geplaatst:

Ja hoor.. Gewoon via Google zoeken naar Ziggo RSA key. Zo gevonden.. Een Ziggo reader aanmaken en de regels toevoegen:

 

boxkey=

rsakey=

 

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...