Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is al paar keer An bod gekomen maar zie eventjes door bos bomen niet meer.

Nu heb ik VU+duo die gevoed wordt door 2 aparte coax kabels.

Als ik die nu wil vervangen door een 4k VU duo dacht ik dat ik met de uno4k voldoende heb om deze ook te kunnen voeden met 2 coax kabels.

Wat voordeel zou ik hebben moest ik nu de duo kopen en er 2  Dual FBC DVB-S2 tuners laten inplaatsen?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

• Moderator
Geplaatst:

Dat je dan meer programma's tegelijk kunt bekijken/opnemen.

Maar 2 kabels en de standaard tuner voldoen prima, per fysieke tuner heb je al 6 virtuele tuners ter beschikking.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

En die 2de fcb tuner kan ik dan "virtueel" doorlussen of hoe werkt dit dan precies? Nog een extra coaching naar binnen brengen zal niet lukken

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

• Nieuwe aanmaken...