Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

 

Met mijn xtrend et 9000 stuur ik, via Tuner A, een 16/1 diseqc aan. Alle 16 sattelieten ontvang ik zonder problemen via Tuner A.

Via tuner A ontvang ik  ook de Astra 23E (quatro lnb) probleemloos.

 

Op Tuner B is dezelde quatro LNB (Atsra 23E) aangesloten. Alle kanalen ontvang ik probleemloos  m.u.v. ned 1, ned 3 , veronica g, net 5.

 

Iemand bekend met dit probleem? Kan dit de tunerconfiguratie zijn?

 

Groeten Matthijs

×
×
  • Nieuwe aanmaken...