Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kun je in theorie aan  een hdmi-switch ook nog een hdmi splitter aansluiten , om 2 tv's aan te sluiten ? De tv's worden afzonderlijk gebruikt .

Als dat kan , waar moet je dan op letten bij de aanschaf van een hdmi-splitter , zelfde merk en technische gegevens ( full HD of4 k ).

Ik heb op dit moment een full HD TV  ( Philips ) en een Ultra HD tv  (Samsung )

Geplaatst:

De toestellen moeten hdcp 2.2 ondersteunen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Begrijp ik  goed , dat aan een HDMI switch dus ook eventueel een een HDMI splitter gekoppelde kan worden ?

En bedoel je met de toestellen de beide TV's ?

Geplaatst:

Ik heb een "hdmi 4x2  matrix switcher" gekocht online al een tijdje terug. Hiermee kun je 4 bronnen naar 2 TVs sturen en elke bron afzonderderlijk naar elke TV. Er zit een afstands bediening bij. Ding koste ons iets van 35 euro.

HDMI-Matrix-4x2-HIFI-4-in-2-out-HDMI-HD-True-Matrix-Switcher-Splitter-Supporting-4K.jpg_640x640.jpg.5bffc2a89f144e20f7842ccf1fdb64da.jpg

• Nieuwe aanmaken...