Gast sunboy Geplaatst: 13 juni 2019 Geplaatst: 13 juni 2019 Kun je in theorie aan een hdmi-switch ook nog een hdmi splitter aansluiten , om 2 tv's aan te sluiten ? De tv's worden afzonderlijk gebruikt . Als dat kan , waar moet je dan op letten bij de aanschaf van een hdmi-splitter , zelfde merk en technische gegevens ( full HD of4 k ). Ik heb op dit moment een full HD TV ( Philips ) en een Ultra HD tv (Samsung )
sattv4iedereen Geplaatst: 13 juni 2019 Geplaatst: 13 juni 2019 De toestellen moeten hdcp 2.2 ondersteunen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast sunboy Geplaatst: 13 juni 2019 Geplaatst: 13 juni 2019 Begrijp ik goed , dat aan een HDMI switch dus ook eventueel een een HDMI splitter gekoppelde kan worden ? En bedoel je met de toestellen de beide TV's ?
Penthe Geplaatst: 13 juni 2019 Geplaatst: 13 juni 2019 Ik heb een "hdmi 4x2 matrix switcher" gekocht online al een tijdje terug. Hiermee kun je 4 bronnen naar 2 TVs sturen en elke bron afzonderderlijk naar elke TV. Er zit een afstands bediening bij. Ding koste ons iets van 35 euro.
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2019 Geplaatst: 13 juni 2019 prachtige titel voor je onderwerp waanzin Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten