Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Heb een recente Panasonic tv (55ez954).

Nu zie ik in het hoofdmenu/netwerk instellingen dvb-via-ip-server.

Wat bedoelen ze daarmee of beter gezegd hoe kan ik er mee aan de slag gaan??

Ik zie wel als je de instellingen dvb via ip server aanklikt krijg ik de keuze signaalingang DVB-S, DVB-C en DVB-T/T2.

Tv is aangesloten op router/modem bedraad.

Mvg,Martco.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...