Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

iedereen die een KPN of XS4ALL TV abo heeft heeft een Arris IPTV box

(dacht ik)

ik heb alle instellingen geprobeerd, maar ik kan met de bijbehorende afstandbediening het geluidniveau niet aanpassen

niet middels sp-dif

niet middels HDMI

en de tweede box staat er inmiddels,

 

op het gebruikersforum worden dergelijke vragen niet beantwoord dus ik vroeg me af of iemand hier de Arris IPTV box heeft en meer weet

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst: (aangepast)

Hier staat ook zo'n blikje en ik had dezelfde vraag. Er zit geen volume regeling op.

René.

aangepast door ReneBee
Geplaatst: (aangepast)

KPN mailen of bellen?

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:

dat is extreem raar, ( maar duidelijk)

ik heb namelijk in 2014 ook IPTV van KPN gehad en ben er zeker van dat ik volume kon regelen op de Arris ( andere firmware??? )

maar indien het niet kan zoek ik ook niet verder

 

bedankt voor de informatie

 

Op 23-6-2019 om 13:05 zei Tonskidutch:

op het gebruikersforum worden dergelijke vragen niet beantwoord

er is ook een heel slecht XS4ALL gebruikersforum - waar de vraag onbeantwoord bleef sinds 2018

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...