The_Godfather Geplaatst: 21 maart 2022 Geplaatst: 21 maart 2022 Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. In mijn nieuwe Duo 4K SE met Open Pli 8.1 werkt de module van Kabelio niet bij 4 zenders. De rest doet het wel maar bij die 4 krijg ik de melding dat het niet CI+ compatibel is. Heb ook een plugin gedownload (CI+ helper) maar geen resultaat. Is ier iets anders wat ik kan doen? Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.
Mimisiku Geplaatst: 21 maart 2022 Geplaatst: 21 maart 2022 OpenPli 8.1 heeft officieel CI+ ondersteuning. In de directory /etc/ciplus moeten de certifikaat bestanden komen. Deze levert OpenPli vanwege auteurs/licentierechten NIET mee. Je moet deze zelf bemachtigen… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
The_Godfather Geplaatst: 21 maart 2022 Geplaatst: 21 maart 2022 Okay. Die folder zie ik en ook de bestanden. Verder weet ik technisch niet hoe ik dat kan doen Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.
adri Geplaatst: 21 maart 2022 Geplaatst: 21 maart 2022 8 minuten geleden, The_Godfather zei: Okay. Die folder zie ik en ook de bestanden. Verder weet ik technisch niet hoe ik dat kan doen Heb je in deze folder 3 bestanden met de extensie .pem een 1 bestand met de naam param? Deze zijn noodzakleijk voor een goede werking van de CI+ autorisatie. Ik neem aan dat de autorisatie reeds met succes afgerond is?
The_Godfather Geplaatst: 22 maart 2022 Geplaatst: 22 maart 2022 Ja, die heb ik inderdaad. Ik neem aan dat de autorisatie reeds met succes afgerond is? Ja,denk het ook, de andere zenders werken vlekkeloos. Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.
Tonskidutch Geplaatst: 22 maart 2022 Geplaatst: 22 maart 2022 20 uren geleden, The_Godfather zei: maar bij die 4 krijg ik de melding dat het niet CI+ compatibel is. 3 uren geleden, The_Godfather zei: de andere zenders werken vlekkeloos. neem aan dat die 4 zenders bedoeld waren ik ga er even van uit dat je nu dus het hele pakket met zenders ziet via CI+ Op VTI 15 is het allemaal veel makkelijker. Fat Freddy's Drop Bohannon
The_Godfather Geplaatst: 22 maart 2022 Geplaatst: 22 maart 2022 Nee, alle werken goed behalve 4 zenders (RTL group). Daar komt de melding dat het niet CI+ compatibel is. VTI heb ik geprobeerd maar hou ik niet van en wil het niet gebruiken, PLI vind ik beter. Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.
Zilverhippie Geplaatst: 22 maart 2022 Auteur Geplaatst: 22 maart 2022 Ja OK, maar werkt het op VTi of niet?
The_Godfather Geplaatst: 22 maart 2022 Geplaatst: 22 maart 2022 Kwam er niet aan toe om het te testen. Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.
Tonskidutch Geplaatst: 23 maart 2022 Geplaatst: 23 maart 2022 18 uren geleden, The_Godfather zei: Daar komt de melding dat het niet CI+ compatibel is. Welke RTL zenders, die in het Kabelio pakket zitten noem ze met naam a.u.b. Maak eens een foto van je CI+ zonder het serienummer voor hier op het forum. Fat Freddy's Drop Bohannon
The_Godfather Geplaatst: 23 maart 2022 Geplaatst: 23 maart 2022 Ja, RTL/ RTL 2/Super RTL en VOX. De module is de officiele van Kabelio zelf. Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.
Tonskidutch Geplaatst: 23 maart 2022 Geplaatst: 23 maart 2022 Heb je een manuele scan uitgevoerd op de satelliet positie hotbird met ja vooraf wissen en ja netwerk zoeken? want m.b.t. de zender in je settings ( kijk in dreamboxedit ) kan het zijn dat de gegevens onvoldoende zijn Fat Freddy's Drop Bohannon
cheapwatcher Geplaatst: 23 maart 2022 Geplaatst: 23 maart 2022 Voordeel van VTI is dat je gewoon 'onbeperkt' kunt opnemen met de CI+. Uitzendingen worden gedecrypt in standby OF als dat nog niet gebeurd is live. Zo kon ik op zondagavond al naar VT wonen kijken (SBS 6 HD) terwijl het decrypten pas later die avond zou gaan gebeuren. Oftewel VTI gaat heel goed om met de beperking van de CI+. 1 Visiosat Big Bisat (0.8W, 5W, 9E, 13E,19.2E,23.5E,28.2E) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 1 x technisat quad 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Moderator ceesv Geplaatst: 23 maart 2022 Moderator Geplaatst: 23 maart 2022 Op 22-3-2022 om 14:18, The_Godfather zei: VTI heb ik geprobeerd maar hou ik niet van en wil het niet gebruiken, PLI vind ik beter. Tja,... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 29 maart 2022 Geplaatst: 29 maart 2022 (aangepast) als je @The_Godfather er niet rekening mee houdt dat al die zenders manueel toegewezen moeten worden aan die ene CI+ waar het zenderpakket voor dient dan kan het zijn dat er de verkeerde onhoud inhoud in de bestanden "ci0.xml" + "ci1.xml" weggeschreven wordt in etc/enigma2 map. Indien die foutief zijn kun je ze wissen. via DCC_E2.exe van Bernyr versie 2.40 ip adres van de Vu+ erin zetten en aanmelden dan ga je via het tabblad FTP naar de mappen op de Vu+ en kunt door dubbelklikken een map dieper geraken tot je de bestanden in etc/enigma2 ziet hier een afbeelding van de bovenste CI+ slot effe snel aangemaakt als voorbeeld 29 maart 2022 aangepast door Tonskidutch afbeelding erbij geplaatst en o naar i gecorrigeerd Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten