Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Lijkt me super, maar ik heb tegenwoordig meer last van hoogtes dan vroeger toen ik veelvuldig op daken zat of liep.

50 Jaar geleden was het op de kermis in het reuzenrad proberen het bakje een salto te laten maken (je kon toen schommelen met die dingen). Is net niet gelukt maar ik zou er nu niet meer over piekeren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:
53 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ben je er nu al eens in mee gedraaid of durf je niet :grin:

 

Nog niet. Misschien ga ik er dan met Verstappen in als ie me op komt zoeken met de Grand Prik van Abu Dhabi. 😅 Daar zal hij mooi kunnen vieren als ie dan de nieuwe wereldkampioen is. 😁

 “On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:
1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

 

Nog niet. Misschien ga ik er dan met Verstappen in als ie me op komt zoeken met de Grand Prik van Abu Dhabi. 😅 Daar zal hij mooi kunnen vieren als ie dan de nieuwe wereldkampioen is. 😁

Vraag meteen of hij bitterballen meeneemt 😂

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...