Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

OScam binaries


Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarin de ene emulator wel, een de ander niet?

De OSCams die ik "overal op internet" heb gevonden hebben geen PCSC support en sommige zelfs ook geen smartreader en smargo support.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Er zijn ook in Nederland een paar Roemenen die een kaartje hebben voor Dolce TV.

Vooral die door de straten heengraven om glasvezel aan te leggen zijn voor 90% Roemenen.

 

Niet alles is bestemd voor meneer @Mimisiku :grin:

 

ik heb ook geen Canal+Digitaal, bovendien werkt deze build prima prima...

 

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...