Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

 

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / /  lnb's  Opticum LSP 04H +  Kathrein KEL 411    .

Geplaatst:

 

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / /  lnb's  Opticum LSP 04H +  Kathrein KEL 411    .

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Grappige toevalligheid; ik zit op dit moment in een vliegtuig naar New Orleans..... Erg toepasselijk nummer...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:
Quote

Grappige toevalligheid; ik zit op dit moment in een vliegtuig naar New Orleans..... Erg toepasselijk nummer...

 

Zal wel als VIP zijn. 😅

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Hallo ouwe rockers herinneren jullie nog deze Brabantse dialectrocker ?
Een titel (en taal) die voor héél veel Nederlanders leidt tot een regelrechte blamage. En ook nog op de tonen van een lied van een Franstalig Belgisch icoon.
Je moet maar durven  !!! 🤣

https://youtu.be/eKs-NfCfuO0?si=deLn7hl_IzLW1hNk

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ooit mocht ik hem live aanschouwen en was direct zwaar aangeslagen door zijn act -performance en uitstraling.

Brood op zijn best hier met een ietwat “forgotten song”

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...