Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik ben nog steeds opzoek naar de orriginele installatiediskettes van:

 

Nog steeds op zoek naar windows. xp, 7, 8, 8.1, 10

 

JA, ik heb windows 11

 

NEE, ik vertrouw die downloads niet van internet. (virussen etc)

 

JA, die OUDE software is nog steeds leuk om te hebben. Ik wil mijn oude computers eens nieuw leven geven.

 

Groeten.

 

Simp

 

Ben bereid een vergoeding te betalen.  Stuur mij uw aanbod al dan niet met hardware.

 

 

Geplaatst:

Windows sowieso niet op je standaard computer maar op eentje los van internet is XP prima. Heb er nog eentje met XP en had er graag nog 2 met 98 gehad voor Hexen 2.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:

Snap ik.

Als het zoals hier op geen enkele manier aan internet gekoppeld is en ook niet in een thuisnetwerk aan de Mac die wel op internet zit zie ik geen enkel probleem.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:

Je kan nog steeds oude systemen op internet aansluiten. Maar dan moet er wel een degelijke router met firewall tussen zitten. Voor partikulier gebruik is dit natuurlijk niet te doen.

gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.

Geplaatst:

Da's niet mijn vraag  Frans B

 

Uw opmerking is meer iets van: wat doe je NU?

 

Ik heb nog altijd een leuke: windows 2.10 of  win11. Voor de ene betaal je enkele keren meer dan de ander.

 

Prijzen via PM

 

image.thumb.jpeg.1d400e4c5857faff02d9a0b745bb7d57.jpeg

 

image.thumb.jpeg.d0729c465a4aedae360fd94ec57b2d33.jpeg

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...