Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
Geplaatst:
17 uren geleden, view zei:

Dit doet mij denken aan een eerdere migratie van Sat4all. Toen werd geprobeerd de oude looks zo goed en zo kwaad mogelijk te benaderen met de nieuwe software. En dat is (naar mijn persoonlijke mening) zeer goed gelukt. Ik ben benieuwd hoe de nieuwe software eruit gaat zien. Vast veel succes gewenst met deze monsterklus!!


Dat wordt nu wel lastiger, want Discourse is wel significant anders qua opzet, maar we gaan ons best doen.

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

  • Beheerder
Geplaatst:

Dank je wel. Verwerkt en ik denk dat het nu wel compleet is.

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zelfs berichten uit 2000 zijn terug te vinden !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:
22 uren geleden, Tonskidutch zei:

Wanneer moeten we met vakantie gaan, of is de migratie "on the fly"? 😁

Een veRassing voor iedereen 😁

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

  • 1 maand later...
Geplaatst:
Op 19-4-2026 om 21:39, Michel zei:

Ergens in de komende 2 maanden gaan we sat4all migreren van Invision Power community 4.x naar https://meta.discourse.org/

................

 

Op 19-4-2026 om 21:39, Michel zei:

Zodra we een concrete datum weten, wordt dat hier gemeld. De site zal dan wel minimaal een halve dag offline zijn want 2,7 miljoen berichten migreren is een heel langdurig proces.

Mvg,

 

Michel

 

Er is dus nog geen concrete datum bekend. 

Hoe gaat het met de voorbereidingen van deze migratie? 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

  • 3 weken later...
  • Beheerder
Geplaatst:

Het streven is later vandaag of uiterlijk morgen over te stappen naar Discourse. Helaas zijn dat voor de meeste leden betekenen dat je een nieuw wachtwoord moet aanvragen/instellen. Het is niet in alle gevallen mogelijk om encrypte wachtwoorden over te zetten naar discourse.

 

Het heeft geen zin meer om je e-mail adres nu nog aan te passen. Alle bestaande data is al gemigreerd.

 

Wij realiseren ons dat het e.e.a. er wat anders uit gaat zien. Dat zal niet bij iedereen even goed vallen. De een kan nu eenmaal wat beter tegen verandering dan de ander, maar ik ben er van overtuigd dat we met Discourse een zeer goede en vooral moderne basis hebben.

 

Let op: Als inloggen niet werkt, ga dan niet meteen mailen, maar kijk eerst goed op dit forum welk e-mail adres in je profiel staat, controleer je e-mail op dat adres en check vooral ook de spam map.

 

Probeer het eerst met het wachtwoord dat je hier gebruikte, pas als dat niet werkt, gebruik dan de 'mail mij een login link' optie en als laatste gebruik je eventueel de wachtwoord vergeten optie. Pas als echt niets werkt, mail je ons, maar dan wel duidelijk je gebruikersnaam, het bijbehorende e-mail adres en het probleem kort vermelden.

 

Ik handel eventuele klachten af op basis van (mijn) prioriteit, dus heb even geduld.

 

Dit forum blijft met uitsluitend leesrechten nog tijdelijk beschikbaar op https://www.sat4all.com/forums zodat je ook daar nog kunt inloggen en je profielgegevens kunt bekijken. 

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...