Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Indrukwekkende verzameling Steve  :whistle:  :whistle:

 

Enige kans op een service manual van een medison/samsung accuvix a30 echoapperaat?

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Beste Steve, 

 

Klopt het dat de site en de ftp server niet bereikbaar zijn?

Ik ben op zoek naar het schema van een Samsung kabeldecoder type DCB-H380R.

Ik hoop dat je kan en wil helpen.

 

Met vriendelijke groet IcordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

  • 3 maanden later...
  • 9 maanden later...
Geplaatst:

beste Steve,

ik ben op zoek naar service manual's van de philips 32pfl3188h/12.

en de 32pfl5606h/12.

zie ze niet op jou server staan helaas :(

kan jij daar aankomen?

beide toestellen doen helemaal niets, bij de 3188 komt er geen spanning uit de travo van het hot gedeelte naar het laagspannings gedeelte.

vermoedt travo kapot.

  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Steve,heb jij mischien een schema van een 

delta voeding dps-199 dp-3.

zit in een 32pfl8605h/12

geen led volledig dood zekering heel.

meet sec geen spanningen,

Geplaatst:

Beste Steve,

Geraak in hoofdmenu en na klikken op sony geen reactie.

Gaat om het schema SONY ST-S100L fm/am tuner - Presets na uitschakelen uit het geheugen - Dacht een B.U. batterijtje te vinden (blijkbaar niet ?)

Dank voor hulp

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst: (aangepast)

Vroeger veel van die dingen gerepareerd. Weet niet meer uit mn hoofd, maar volgens mij zit er op de display print een backup condensator/accu. Die zal lek zijn en vervangen moeten worden. Goed schoonmaken!

C705 is de backup.  0,22F/5,5V. Maar een grotere 0,47F kan je ook toepassen.

aangepast door Frans B
toevoeging

gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.

Geplaatst:
Op ‎8‎-‎1‎-‎2019 om 23:59 zei Steve:

 

Dank u wel Steve !

Rest mij nu nog die 0,22F of 0,47F te vinden ....

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:
Op ‎10‎-‎1‎-‎2019 om 11:12 zei Marc-Sim:

 

Dank u wel Steve !

Rest mij nu nog die 0,22F of 0,47F te vinden ....

 

Ondertussen hersteld met een 0,47 Farad - Nog net passend op de Display print. 

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

  • 10 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...