Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Pollrefresh no set - Polling disabled wat is dit


Ga naar oplossing Opgelost door Toppers,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier rev 9682 lopen en daar krijg ik de volgende error rechtsboven in het scherm Pollrefresh no set - Polling disabled hij ververst ook niet.

Heb hier ook rev 9665 loppen daar doet hij dit niet.

Wat kan ik er aan doen om oscam weer te laten verversen.

 

 

 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Hoi,

 

Geen idee of dit helpt maar onder config bij webif staat een instelling http refresch misschien staat hij op 0 sec of leeg.

Zoja zet die dan maar op 10 of 20 dan even herstart.

 

Gr

4 x Edision nino+ hybride op de T90 Hotbird, Astra 2 en kabel via multiswitch

1 x Octagon SF8008 Supreme UHD 4K Combo-Receiver als server

Geplaatst:

Oke dat klopt sorry dan weet ik het ook niet ligt misschien dan net aan de versie.

 

Gr Harold

4 x Edision nino+ hybride op de T90 Hotbird, Astra 2 en kabel via multiswitch

1 x Octagon SF8008 Supreme UHD 4K Combo-Receiver als server

Geplaatst:

Oke zal hem binnenkort eens updaten

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

  • Oplossing
Geplaatst:

Er ontbreken nieuwe setting-regels bij je in oscam.conf sectie [webif], bijv dit plaatsen;

 

httprefresh         = 20
httppollrefresh   = 20
 

Geplaatst:

Oke ga ik doen bedankt

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Dat is toch al even bij oscam dat dat niet meer werkt, zeker het log onderaan in de begin pagina, ik heb dit tijdelijk opgelost door in firefox een add-on te gebruiken ReloadEvery 28.0.2 zo word bij mij elke 5-10-20-30sec enz. de pagina vernieuwd

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst: (aangepast)

Dat is toch al even bij oscam dat dat niet meer werkt, zeker het log onderaan in de begin pagina, ik heb dit tijdelijk opgelost door in firefox een add-on te gebruiken ReloadEvery 28.0.2 zo word bij mij elke 5-10-20-30sec enz. de pagina vernieuwd

 

Waarom moeilijke weg of oplossing kiezen als je standaard regels kunt gebruiken ?

 

Bovenstaande settings werken prima !

aangepast door Toppers
Geplaatst:

Je hebt gelijk, heb even de oscam geupdate naar 9705 en het werkt weer als vanouds ;)

Ik zat nog op 9643

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Er ontbreken nieuwe setting-regels bij je in oscam.conf sectie [webif], bijv dit plaatsen;

 

httprefresh         = 20

httppollrefresh   = 20

 

Bedankt het werkt nu goed

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

×
×
  • Nieuwe aanmaken...