Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oud topic maar ook ik heb sinds een tijdje geen beeld meer op de HDMI van mijn oude DUO2. Wel via SCART. Verschillende kabels gebruikt, 2 tv's geprobeerd.

Lijkt toch wel een een VU+ dingetje. Misschien is  ook dit na een stroomstoring gebeurd.

Life is bitter.

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

of instelling in je image die verkeerd staat

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Hangt de DUO2 aan een AVreceiver of direct aan de TV EN gebruikte je HDMI-CEC?

het laatste kan bij een stroomstoring rare effecten hebben op de aangesloten toestellen.

 

Via het webinterface aan de pC even checken wat de audio / video settings zijn! (zoals Bellejt ook schreef)

 

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • 1 jaar later...
Geplaatst:

doe een reflow op de processor. (verwarm de koelplaat terwijl de ontvanger aan staat tot ong 150 graden.als dan het beeld er in springt laat hem dan rustig afkoelen)

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik had dit ook aan de hand, dit was DE tip, 2 tellen met de verfafbrander op de koelplaat en ploep, er is weer beeld op de HDMI.
Je moet het maar even weten 🙂

 

Het ging overigens om deze ontvanger :

Op 2-2-2024 om 10:46, Giant2000 zei:

[..] ik heb sinds een tijdje geen beeld meer op de HDMI van mijn oude DUO2. [..]

@ giant : lees je nog mee ?

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Aanvullinkje, nadien een tijdje niet gebruikt, na inschakelen weer geen HDMI, opnieuw warm gemaakt, weer beeld, nu onder spanning gelaten en werkt nu nog steeds.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...