Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb een HD X3 met openATV 5.3 en regelmatig krijg ik geen beeld meer op de Ziggo zenders. Dan moet ik op de CI CAM herstarten (dus de softcam) of het hele ding uit/aan zetten om weer beeld te krijgen. Ik heb er een CAM met kaart van Ziggo inzitten.

 

Lijkt net of er ergens een log ofzo vol loopt. Iemand een idee .

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Geplaatst:

is een GIGABLEU wel gecertificeerd voor een CI+ cam?

 

ik dacht van niet maar er zijn wel eens wijzigingen die ik niet hebgelezen als INFO

 

CI+ gecertificeerde receivers zijn met een teezeefje te vinden.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

met andere woorden, om het duidelijker te maken voor de vraagsteller en andere lezers

 

niet elke enigma2 receiver kan met een CI+ module omgaan indien het CI+ protocol ingeschakeld is.

niet elke provider werkt met het protocol

 

voor zover ik weet is ziggo nog niet op CI+ overgestapt

dus dan gebruiken we liever een softcam in de enigma2 kast

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst: (aangepast)

OpenAtv updaten, Oscam Updater installeren, laatste versie kiezen, Ci+ ondersteuning is aanwezig.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

volgens de factsheet:

 

GigaBlue HD X3

Mit Stolz präsentieren wir ihnen unser neuestes Modell Gigablue HD X3. Neues Design, zwei Kartenleser, 1x Ci,  e-SATA und zwei USB Schnittstellen zeichnen die neue Serie zum Vorgänger aus. TWIN LINUX HD TV Receiver mit Hybrid Eigenschaft. DVB-S/S2, DVB-C/C2, DVB-T/T2 und IPTV bieten eine vielseitige Nutzung.

Die Gigablue HD X3 lässt keine Wünsche offen..
Features

    Schneller Prozessor mit 512MB DDR3 RAM
    256MB Flash
    Neues Design
    2 x USB (2 back)
    1 x HDMI
    1 x e-SATA ( HDD )
    1 x PnP tuner (DVB-C/T/T2/S2)
    2 x card reader
    1 x Ci & Ci+
    optical
    LAN (RJ-45/100Mbps)
    Wifi Optional (300Mbps)
    SAT>iP, Multiroom funktion

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • 3 weken later...
Geplaatst:

softcam is niet nodig voor de ci+ module.

 


voor zover ik weet is ziggo nog niet op CI+ overgestapt

dus dan gebruiken we liever een softcam in de enigma2 kast

 

dus ik kan die ci+ module er gewoon uithalen en dan de card in de softcam stoppen ? Welke instellingen moet ik dan voor bv oscam gebruiken ?

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Geplaatst:

Een OScam reader met daarin de correcte waarden voor een Ziggo kaart..

Geplaatst:

Is het niet simpeler gewoon een schone flash te doen en daarna herinstalleren via de fabrieksinstellingen?

Dan zou het probleem toch weg moeten zijn?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

×
×
  • Nieuwe aanmaken...