Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren avond zag ik dat er zenders weg waren uit mijn START HD pakket.

Het gaat om de zenders:

Omroep Brabant TV

24 Kitchen

RTL Z

L1imburg TV

SBS 9

Onlangs wel de prijs verhogen van 10 euro naar 13 euro en dan nog 5 zenders verwijderen.

Waar gaat dit eindigen............opzeggen abonnement ?

Geplaatst:

Ik zou ze even opbellen met het voorstel van opzeggen.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Opzeggen, zou ik zeggen, ze willen toch van al die klanten af met dergelijke (bij herhaling) acties.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst: (aangepast)

Eerst altijd uitzoeken of de fout bij jezelf ligt, hoeveel mensen gingen voorheen al klagen op CD en bleek het achteraf bij hun zelf te liggen.

aangepast door Penthe
  • Moderator
Geplaatst:

Okki, kennelijk is er ergens een probleem in jou ontvangst installatie opgetreden.

Heb je al een nieuwe fastscan gedaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Paniek voor niks.

Ik heb mijn tuner eens gereset, mijn kaart eens laten updaten,er kwamen 139 emm's binnen.

Daarna weer beeld op die 5 kanalen.

En inderdaad zoek eerst bij jezelf.

🤓

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb de titel van een vraagteken voorzien.

En bedankt voor je laatste bijdrage, niet iedereen kan dat opbrengen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

waarschijnlijk CCcam als softcam en een update gemist ofzo, kan gebeuren, niks ergs aan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• Nieuwe aanmaken...