Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

tja ik mis een sata connector voor dit workstation kijk maar (afbeeldingen

onder de sata bay zit een miniscuul kabeltje maar het de sata connector zat niet bij de levering

 

ik vind ook geen spare parts beschrijving op de HP sites...

iemand kennis er van / er over?

IMG_3125.JPG

IMG_3126.JPG

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

Normaal zitten er wel een aantal SATA aansluitingen op het moederbord.

Kabeltjes worden alleen meegeleverd bij zelfbouw.

Je kan een kabel los kopen.

 

Of wil je een externe aansluiting?

Dan zal je een kaartje moeten bijsteken.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst: (aangepast)

ja dank u,

had al veel foto's bekeken alsook youtubes

 

heb nog eens de top eraf gehaald en wat denkt u

die connector zit tegen de zijkant geplakt en moet je heel voorzichtig los pulken

:grin:

IMG_3128.JPG

IMG_3129.JPG

 

in de eerste post helemaal rechts tegen het chassis zie je hem geplakt zitten (als je weet waar je op moet letten ;)

 

 

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst: (aangepast)

bedacht me nog ik heb zo iets dergelijks ook in de oude smallformfactor gebruikt

effe knutselen

IMG_3130.JPG

 

NEEN de verkeerde draad en lengte pffffff

aangepast door Tonskidutch

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...