Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hmmm....een EABC80 wordt wel warm maar niet verschrikkelijk heet. Dan zou die roodgloeiend moeten staan.

Controleer de roosterlekweerstand en ga niet lukraak alle condensatoren vervangen.

 

Verder...breng zo´n radio naar een expert die weet hoe je hem na al die jaren weer aan kan zetten. Anders maak je meer kapot dan heel.

Raadpleeg www.nfor.nl  Daar zijn mensen die weten hoe deze radio weer aan het spelen te krijgen is.

Ga er niet mee stoeien als je er niet de ballen verstand niet van hebt.

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

 “On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:
1 hour ago, Tonskidutch said:

Tijd voor de rokende soldeerbout en niet hier het topic kapen.

 

Dit draadje ging met de autoradiodiscussie al off topic, maar je hebt natuurlijk gelijk.

Kaping bij deze beëindigd.

 

Geplaatst:

Mee eens. Dacht dat je zeker wist dat het de buis was. Daar heb ik er een paar van. Maar roodgloeiend is meestal niet de buis maar b.v. een lekke koppelcondensator aan het rooster van de EABC80 of een onderbroken lekweerstand aan dat rooster.  De rokende soldeerbout weet meer en b.v. het schema. Succes met deze mooie bak.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...