Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Betreffende de Edision Piccollino S2 HEVC ,

Kan deze 16APSK & 32APSK + Multistream (Frankrijk & Italië) ontvangen ??

De officiële website van Edision gaf niet echt een antwoord !!

Ik zag die op een webshop staan , EDISION Piccollino DVB-S2 Full HD

satellietontvanger H.265/HEVC kaartlezer USB zwart € 39,80

FTA is prima zat , en al da' gefoefel van software , niet echt nodig !!

Een losse USB-dongle ivm Wifi is ook geen bezwaar !!

Of wachten op nieuwere ontvangers , want het gaat zo snel met al die veranderingen !!

Vermoedelijk geen DVB-S2x ??

DVB-T(2)/C(2) interesseert me zelfs letterlijk geheel geen barstende fluit !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:
10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dan moet je geen combo tuner nemen maar deze!

Die heb ik al , maar ik ben er niet echt te vrede van , wegens ....

updates via usb lukt helaas niet , en ook internet macheert niet !!

https://www.sat4all.com/forums/topic/365078-edision-os-mio-4k-uhd/?do=findComment&comment=2535705

Of desnoods een ander merk met minimaal van volgende gegevens:

DVB-S2x , UHD K4 , H.265 , 16APSK & 32APSK + Multistream + blind scan

en ook met FEC weergave , want vele ontvangers geven zelfs geen FEC !!

SR in DVB-S2 minimaal 1000 - 60000 of zelfs 80000 (of > ??) !!

SR onder de 1000 kunnen ontvangen , dat zou ook wel leuk zijn !!

DVB-T/C is voor mij geheel overbodig , wegens geen interesse !!

10 uren geleden, cookie monster zei:

Piccollino

Die geeft ook geen FEC weer !! 😟

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Ik heb het internet effe rondgesnuffeld , er is zoveel , en het verdwijnt

en er komen geregeld nieuwe ontvangers , om gek van te worden !! 😵

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

Vu+ ZERO 4K

AX 4K-Box HD60 4K UHD E2 Linux + Android DVB-S2x Sat Receiver

OCTAGON SF8008 4K UHD E2 2160p H.265 E2 Linux DVB-S2X Single Receiver

https://www.sat4all.com/forums/topic/365970-aanschaf-4k-ontvanger/?do=findComment&comment=2533600

https://www.sat4all.com/forums/topic/364987-octagon-sf8008-dvb-s2xdvb-ct2-ervaringen/?do=findComment&comment=2564636

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

En snéééél dat die HD60 is!! Heb hem vorig jaar gekocht om te testen. Aangenaam verrast door dat ding. Maar goed: budget ontvanger, zolang die het doet, doet hij het. Gaat ie stuk, weggooien...

Hij staat nu al 9 maanden in de kast...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:
4 minuten geleden, Mimisiku zei:

Hij staat nu al 9 maanden in de kast...

Eventueel te koop ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Het ding vreet geen brood, maar aan verkopen heb ik niet gedacht.... En wat is zo'n ding nog waard?

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:
2 minuten geleden, Mimisiku zei:

En wat is zo'n ding nog waard?

AX 4K-Box HD60 4K UHD E2 Linux +/- 90€ Duitse nieuwprijs

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst: (aangepast)
9 minuten geleden, Mimisiku zei:

Mutant HD60

Ik ben geïnteresseerd , maar jij beslist !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst: (aangepast)
19 uren geleden, Mimisiku zei:

Precies... De Mutant HD60 kost nu €99... Dan blijft er na 9 maanden niet veel over..

Zit nog garantie op, toch? Twee-derde van de nieuwwaarde toch wel? Maar minstens 50 euro, lijkt me.😉 

(Gewoon even als reactie bedoeld!)

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Garantie is niet overdraagbaar!! Bij dit soort budgetontvangers is stuk gewoon de eco-straat! Alleen DOA's worden omgeruild (zolang ze tenminste nog beschikbaar zijn).. Dit soort electronica is tweedehands niks waard...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:
50 minuten geleden, Mimisiku zei:

Garantie is niet overdraagbaar!!

zie pm

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

×
×
  • Nieuwe aanmaken...