Welke is een goede ontvanger welke multistream aankan , geen enigma meer aub ! !
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
- 7 reacties
- 926 weergaven
-
Octagon SX88 , op sommige Franse multistreamzenders vindt die geen audio
Door cookie monster,
- octagon
- audio probleem
- (en 3 meer)
- 13 reacties
- 2.029 weergaven
-
Wat is het verschil tussen een OCTAGON SX87 WL & OCTAGON SX89 WL ? ?
Door cookie monster,
- octagon
- satellietontvanger
- (en 3 meer)
- 2 reacties
- 1.611 weergaven
-
Edision OS mio 4K UHD , kan niet op internet , zowel via LAN & WLAN 1 2
Door cookie monster,
- edision os mio 4k
- multistream
- (en 3 meer)
- 27 reacties
- 5.322 weergaven
-
Kan een zender zelf zijn pids , SR , FEC , HD of UHD , DVB-S2(x) , frequentie , enz .... kiezen ??
Door cookie monster,
- 6 reacties
- 1.916 weergaven
-
- 2 reacties
- 1.447 weergaven
-
- 29 reacties
- 7.169 weergaven
-

Aanbevolen berichten