Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik zie niks bij DVB-T - DAB ivm analoge radio & storingen ??

Als het hier niet past , dan mag het gerust verplaatst worden 😉

Ik vraag me af hoe een toestel zo hevig radioontvangst kan storen ,

in dit geval op wel bepaalde frequenties , 162 , 189 , 225 , 252 , 261 Khz !!

Ook BBC 4 (198) ontvang ik af & toe storingen komende van dezelfde bron !!

162 Khz Lijkt mij de hoofdfrequentie te zijn van de storingsbron ??

https://i.imgur.com/ZcSI02y.mp4

Ook op de frequentie van Radio Caroline is het 1ste prijs

+ nog enkele AM frequenties , wel een heel pak minder , slechts heeeeeeeel lichtjes !!

https://i.imgur.com/WdmVsdj.mp4

Ik vermoed dat het een toestel bij de buren is , maar ja , ik moet wel zeker zijn !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

  • 5 maanden later...
Geplaatst:

Zonnepanelen? De omvormer dan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Voor zover ik weet zijn er geen zonnepanelen hier in een straal van 100m , dus ....

Het kwam ergens wel hier uit de buurt vlakbij , da' was wel ruim duidelijk !!

Op LW is momenteel geen storing meer , wel op 1346 khz , zwarte ruis ,

vlakbij , net alsof er een zender gewoon aanstaat , polarisatie: Vertikaal !!

En ook afhankelijk van het weer , de een keer vrij goede ontvangst , soms .... !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Een buurman die de pest aan je heeft?

Wij hadden in het hoge noorden een buurman die ruzie had met de TV- en huishoudelijke apparaten-zaak een deur verder. Zijn zoon heeft een apparaatje gemaakt dat tegen de muur grenzend aan de TV-zaak een storing in het beeld aldaar opleverde, dus klanten die een TV wilden kopen konden een verstoord beeld zien bij een demo...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:
17 minuten geleden, minplus zei:

Een buurman die de pest aan je heeft?

Gelukkig niet , maar eerder onwetendheid !!

 

18 minuten geleden, minplus zei:

Zijn zoon heeft een apparaatje gemaakt dat tegen de muur grenzend aan de TV-zaak

Ik weet wie begonnen is met die ruzie , maar zoiets valt onder pesterij !!

Zoiets kan die persoon duur te komen staan !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:
57 minuten geleden, cookie monster zei:

Ik weet NIET wie begonnen is met die ruzie , maar zoiets valt onder pesterij !!

Zoiets kan die persoon duur te komen staan !!

Verbeterd !! 😳

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

×
×
  • Nieuwe aanmaken...