Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
14 uren geleden, jptd zei:

Leuk tribute bandje van BB in “ battle of the bands”

Echte blijft wel het mooist……

 

 

 

Beetje seksistisch clipje (normaal in die tijd), maar ook voor mij één van de mooiste nummers ever gemaakt.

aangepast door pollegazon
  • 4 weken later...
Geplaatst:

ga je voor het jodelen  van Morrisey of het guitarspel van John Marr? Laat het even weten......

 

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

 

Het hoogtepunt van de Big Beat, zo knap gedaan.......en de videoclips waren ook super ;)

  • Like 2

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

  • 2 weken later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...