Mojo Geplaatst: 22 juni Geplaatst: 22 juni 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: niks goddelijke bescherming https://www.hln.be/antwerpen/uurwerk-antwerpse-kathedraal-staat-stil-na-blikseminslag~a6d4f23d/ Ook nog een DeLorean in de buurt gespot? 2 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni Geplaatst: 22 juni https://nos.nl/artikel/2619714-duizenden-tsjechen-bij-solidariteitsactie-voor-publieke-omroep perfect 100% steun Fat Freddy's Drop Bohannon
Spotvogel Geplaatst: 22 juni Geplaatst: 22 juni Grappig dat de NOS zich daar zo druk over maakt, die verandering is hier al heel lang geleden doorgevoerd. Ach ja, 99% van de NOS medewerkers is nogal jong, zonder geheugen, zonder verstand.... 😂
Moderator ceesv Geplaatst: 22 juni Auteur Moderator Geplaatst: 22 juni Opmerkelijk nieuws! Brandstofboete op vervangend vervoer voor werkgevers voorkomen. Staatssecretaris Eerenberg heeft maandag een vrijstelling aangekondigd tot 2031 voor vervangende auto’s die maximaal veertien dagen worden ingezet. Als jouw werknemer zijn auto van de zaak naar de garage brengt voor onderhoud en hij krijgt een hybride of benzineauto van 50.000 euro als vervangende auto mee, dan ontvangt de werkgever al een boete van 500 euro. De staatssecretaris heeft dus nu deze regel uitgesteld tot 2031. Werkgevers moeten vanaf 2027 wel voor andere auto’s van de zaak die op brandstof rijden, jaarlijks 12 procent van de cataloguswaarde van de wagen aan de fiscus overmaken. Met de heffing wil het kabinet het gebruik van elektrische auto’s stimuleren. https://www.telegraaf.nl/financieel/geld/brandstofboete-op-vervangend-vervoer-voor-werkgevers-voorkomen-lesautos-ontkomen-ook-aan-heffing/157603145.html 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 22 juni Geplaatst: 22 juni 12 uren geleden, Tonskidutch zei: niks goddelijke bescherming https://www.hln.be/antwerpen/uurwerk-antwerpse-kathedraal-staat-stil-na-blikseminslag~a6d4f23d/ Alsof de duivel ermee speelt... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: maandag om 20:13 Geplaatst: maandag om 20:13 2 uren geleden, ceesv zei: Met de heffing wil het kabinet het gebruik van elektrische auto’s stimuleren. Ik denk meer de druk op het elektriciteitsnet verhogen om zodoende de prijs op te drijven You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: maandag om 20:23 Geplaatst: maandag om 20:23 Dat is wel degelijk goddelijke bescherming voor de omwonenden. Was de bliksem hier toen maar in 1973 in Groningen in de kerk met de valse jengelklok ingeslagen ipv ergens bij mijn dakgoot. God mocht mij toen al niet. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Eduard07 Geplaatst: dinsdag om 07:43 Geplaatst: dinsdag om 07:43 11 uren geleden, minplus zei: Dat is wel degelijk goddelijke bescherming voor de omwonenden. Was de bliksem hier toen maar in 1973 in Groningen in de kerk met de valse jengelklok ingeslagen ipv ergens bij mijn dakgoot. God mocht mij toen al niet. Dat laatste betwijfel ik, want mogelijk was het een goddelijke waarschuwing dat je bliksemafleiders moest aanleggen. (En anders was het wellicht een duivelse inslag met een goddelijke bescherming.) https://www.infoleek.nl/111723/2026/06/20/nieuwbouwwoning-in-brand-na-blikseminslag-in-leek/ Van de hele woningrij bleek dit het enige huis met een schoorsteen op het dak voor een houtkachel. En bovenp die schoorsteen zit een gietijzeren vonkenvanger. Dat lijkt toch bijna vragen om een blikseminslag als er geen afleider is aangelegd. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 08:12 Geplaatst: dinsdag om 08:12 Ja onze pastoor (in 1966) zei al geloof en je zal bescherming ondervinden. 🤣 Fat Freddy's Drop Bohannon
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 09:22 Auteur Moderator Geplaatst: dinsdag om 09:22 Bliksem is onvoorspelbaar, het kan in de grond inslaan naast een 200 meter hoge toren. 2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: dinsdag om 09:35 Geplaatst: dinsdag om 09:35 Bliksem zoekt de weg naar het laagste aardpotentiaal. Dus een metalen kap op je dak zegt niets mits deze geen verbinding maakt met de aarde. Sluit je er een koperen of aluminium leiding op aan met een pen diep de grond in dan trek je juist de bliksem aan, vaak wel met het voordeel dat er minder schade is. Hier in de buurt waren wij en de overburen altijd aan de beurt, viel er een bliksemschicht dan kwam die bij ons of bij de overburen en dat zo vaak dat de verzekeraar dreigde ons uit de verzekering te gooien vanwege de vele schade. Een nieuwe verzekering afsluiten ging ook niet want blijkbaar worden de schades ergens geregistreerd en kunnen andere verzekeraars daar informatie inwinnen. Gelukkig kregen we toen glasvezel en sinds die tijd niet 1 blikseminslag meer gehad. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 10:19 Geplaatst: dinsdag om 10:19 Ja het is toch raar dat er bliksem van boven naar beneden, de aarde inslaat EN ook van beneden naar boven in de wolken "inslaat" Ja hoe noem je dat dan? Fat Freddy's Drop Bohannon
minplus Geplaatst: dinsdag om 13:37 Geplaatst: dinsdag om 13:37 Opdonderen 2 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
cookie monster Geplaatst: dinsdag om 15:05 Geplaatst: dinsdag om 15:05 6 uren geleden, Tonskidutch zei: Ja onze pastoor (in 1966) zei al geloof en je zal bescherming ondervinden. 🤣 5 uren geleden, ceesv zei: Bliksem is onvoorspelbaar, het kan in de grond inslaan naast een 200 meter hoge toren. Destijds mijn mooie CN-100P/RF , blikseminslag vlakbij , gevolg: videokant doet het nog , maar de RF uitgang naar de jakkamakka !! Destijds mijn analoge VHF K11 TV-zendertje (toevallig ontdekt) !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten